مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی با صدور پیامی مطرح کرد؛

مهر، فصل سیراب شدن قلب و ذهن گل‌های تازه و باطراوت با آب گوارای دانایی و مهربانی

تبریز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی در پیامی، آغاز فصل سیراب شدن قلب و ذهن گل‌های تازه و باطراوت با آب گوارای دانایی و مهربانی را به جامعه دانش‌آموزی و فرهنگیان تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۵۰۳۴۵۴
لینک کوتاه کپی شد
مهر، فصل سیراب شدن قلب و ذهن گل‌های تازه و باطراوت با آب گوارای دانایی و مهربانی

به گزارش پانا از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی؛ متن پیام مسعود سعادتی به شرح زیر است:

«بسم الله‌الرحمن‌الرحیم

فرا رسیدن فصل نور و دانایی و معطر شدن کوچه و خیابان‌های شهر و روستاها به بوی خوش کتاب و دفتر، مبارک باد.

اکنون یخ زمستان تعلیم و تربیت، آب شده و معلمان همچون باغبان، منتظر گشایش درب‌های باغچه مدرسه‌ها هستند تا فصل سیراب شدن قلب و ذهن گل‌های تازه و باطراوت با آب گوارای دانایی و مهربانی آغاز شود.

ما اینک غبار از قدم‌ها زدوده‌ایم و چشمانمان را به شوق دیدارتان جلا زده‌ایم...

یک شهر منتظر بود تا صدای شما سرمایه‌های عزیز ایران همچون جانی تازه در تَن شهر جاری گردد.

حال نوبت شماست تا سنگرهای علم، دین و دانش را در دست بگیرید و برای ایران سرافراز و برای آینده مردم فداکار، باایمان و صبور این مرز و بوم گام‌های پیشرفت و سربلندی را محکم‌تر بردارید.

بنده به عنوان خادم دستگاه تعلیم و تربیت استان با تبریک فرا رسیدن ایام بازگشایی مدارس و گرامیداشت هفته دفاع مقدس و هفته وحدت، اطمینان می‌دهم‌ با تلاش شبانه‌روزی، بی‌وقفه و جهادی تمامی همکاران نواحی و مناطق ۴۰ گانه استان در جهت تعالی دستگاه تعلیم و تربیت استان و برای آینده ایران و برای مدرسه در کنار شما دانش‌آموزان عزیز و اولیای گرامی خواهیم بود.

در پایان بر خود وظیفه می‌دانم از همه همکاران عزیزم که برای پروژه مهری موفق و حضور دوباره شما در کلاس‌های درس، تلاش‌ها کرده‌اند و خم به ابرو نیاوردند تا خم نگردد قامت ایستاده دانایی و توانایی، قدردانی نمایم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار