مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ تبریز خبر داد:

اضافه شدن ۱۸ کلاس درس جدید به مدارس ناحیه ۴ تبریز

تبریز (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ تبریز از افزوده شدن ۱۸ کلاس درسی جدید به مدارس این ناحیه خبر داد.

کد مطلب: ۱۵۰۲۹۶۱
لینک کوتاه کپی شد
اضافه شدن ۱۸ کلاس درس جدید به مدارس ناحیه ۴ تبریز

غفار پورشریف در بازدید از مدارس جهت بررسی میزان آمادگی برای سال تحصیلی جدید گفت: ۱۸ کلاس درس جدید برای سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ به فضاهای آموزشی ناحیه ۴ اضافه می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ تبریز خاطرنشان کرد: برای سال تحصیلی جدید ۶۷ هزار دانش‌آموز در کلاس‌های درس حضور پیدا می‌کنند که ۲۷ هزار نفر آن‌ها در مدارس غیردولتی ثبت‌نام کرده‌اند.

وی افزود: ۲۴۳۴ نفر پرسنل رسمی در آموزش و پرورش ناحیه ۴ حضور دارند که به صورت مرتب سازماندهی شده‌اند و در اول مهر در کلاس‌های درس، فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

پورشریف خاطرنشان کرد: برای مهر امسال ۲ مدرسه خیّرساز به فضاهای آموزشی ناحیه ۴ اضافه شده و مدرسه ۱۲ کلاسه کندرود و مدرسه ۶ کلاسه روستای جانقور، آماده پذیرای دانش‌آموزان عزیز است.

وی ارتقای کیفیت آموزشی و تربیتی با هدفگذاری واقعی و برنامه‌ریزی مناسب در این راستا را از اولویت‌های ناحیه ۴ تبریز برای سال تحصیلی جدید برشمرد.

مدیر ناحیه ۴ تبریز با بیان اینکه تعمیم مدارس خلاق به عموم مدارس ناحیه از دیگر برنامه‌های ناحیه ۴ تبریز در سال جدید است، افزود: با خلاقیت یکی از مدیران مدارس با تمام‌ساحتی کردن کلاس‌های درسی این روش خلاقانه به سایر مدارس ناحیه توصیه شده و با استقبال خوبی هم مواجه شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار