معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

اولین انتظار از نمایندگان مجلس دانش‌آموزی احترام و تکریم است

تبریز (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، احترام و تکریم را اولین انتظار از نمایندگان مجلس دانش‌آموزی عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۵۰۲۵۷۱
لینک کوتاه کپی شد
اولین انتظار از نمایندگان مجلس دانش‌آموزی احترام و تکریم است

پناه‌علی حسین‌زاده در دوازدهمین دوره انتخابات نمایندگان مجلس دانش‌آموزی در سازمان دانش‌آموزی استان آذربایجان شرقی گفت: احترام و تکریم و در وهله بعدی، نظم و انضباط، مهم‌ترین ‌انتظارات از نمایندگان است؛ زیرا به‌گونه‌ای باید رفتار کنیم که افتخار کشورمان باشید.

وی ادامه داد: در انتخابات مجلس دانش‌آموزی، دانش‌آموزان با سبک‌های مدیریتی بیشتری آشنا می‌شوند و بهترین آن‌ها به سفارش دین هم می‌توان گفت که حکومت مردم بر مردم است.

معصومه مختاری، مدیر سازمان دانش‌آموزی استان آذربایجان شرقی نیز در ادامه جلسه گفت: هدف سازمان دانش‌آموزی، تربیت اجتماعی و آمادگی لازم برای ورود به جامعه و ساختن آینده درخشان برای خود است و دانش‌آموزان باید آمادگی ورود به جامعه بزرگتر با برنامه و ایده دقیق را داشته باشند.

مدیر سازمان دانش‌آموزی استان آذربایجان شرقی ادامه داد: نمایندگان مجلس دانش‌آموزی باید گوش شنوای همنوعان خود باشند و از ایده‌ها و اهداف دانش‌آموزان دیگر هم استفاده کنند تا پیشرفت‌های لازم صورت گیرد.

در ادامه جلسه، نامزدها اهداف و پیشنهاد‌های خود را گفتند و رای‌گیری با حضور عوامل انتخابات برگزار شد تا نماینده دوره دوازدهم مجلس دانش‌آموزی از استان آذربایجان شرقی، معرفی شود.

خبرنگار : دانش‌آموز: امیرعلی قادری عکاس : دانش‌آموز: آیناز مسعودی‌نسب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار