معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش در جلسه ستاد پروژه مهر

صدور ابلاغ معلمان آذربایجان شرقی در مطلوب‌ترین وضعیت قرار دارد

آذربایجان شرقی(پانا) - معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه آذربایجان شرقی از نظر شاخص‌های پروژه مهر در وضعیت مطلوبی قرار دارد، گفت وضعیت استان، فراتر از خوب بوده و بر اثر تلاش‌های نواحی و مناطق چهل‌گانه، آرامشی در تمامی حوزه‌ها حاکم شده است.

کد مطلب: ۱۵۰۱۵۸۵
لینک کوتاه کپی شد
صدور ابلاغ معلمان آذربایجان شرقی در مطلوب‌ترین وضعیت قرار دارد

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، قاسم احمدی لاشکی، عصر شنبه، بیست و چهارم شهریدپور ماه در جلسه ستاد پروژه مهر این استان که با حضور دبیران کارگروه‌ها  و طی ارتباط ویدیویی با مسئولان مربوطه در وزارت آموزش و پرورش برگزار گردید، اظهار کرد: این استان از نظر وضعیت نیروی انسانی نیز در وضعیت خوبی قرار دارد‌.

وی با اشاره به تلاش‌های بی‌شائبه مدیران و عوامل اجرایی و ستادی در راستای پروژه مهر و بازگشایی مدارس، خاطرنشان کرد: مدیران و معاونان، حتی تعطیلات خود را صرف امور مدرسه کردند و سبب پیشبرد سریع اهداف پروژه مهر شدند.

احمدی لاشکی متذکر شد: مدیران و روسای نواحی و مناطق استان آذربایجان شرقی، برنامه‌ریزی خوبی داشتند و این استان از نظر صدور ابلاغ و ثبت نام و توزیع کتب درسی به ویژه در مقطع ابتدائی، بسیار خوب عمل کرده است.

وی در ادامه به ارائه گزارشی در خصوص عملکرد مناطق در حوزه‌های متعدد مربوط به پروژه مهر و ارائه توصیه‌هایی به مدیران نواحی و مناطق جوار پرداخت.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار