امام جمعه شهرستان مرند:

ضعف مدیریتی مسئولان در ماجرای قطع برق مشهود است

مرند (پانا) - امام جمعه شهرستان مرند بر مشهود بودن ضعف مدیریتی مسئولان در قطعی برق تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۴۹۹۲۰۳
لینک کوتاه کپی شد
ضعف مدیریتی مسئولان در ماجرای قطع برق مشهود است

احمد فتحی، مدیر توزیع نیروی برق شهرستان مرند با حضور در دفتر امام جمعه این شهرستان با حجت‌الاسلام و المسلمین نعمت‌زاده دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت‌الاسلام علی نعمت‌زاده، امام جمعه شهرستان مرند در این دیدار با بیان اینکه مسئولین برق، توضیحی در خصوص قطعی‌ها نمی‌دهند، اظهار کرد: مردم از قطعی برق ناراحت‌اند و این حق طبیعی است که شهروندان بدانند علت اصلی قطعی‌های برق چیست و از زمان آن‌ها اطلاع داشته باشند تا اگر کاری دارند نسبت به آن برنامه‌ریزی کنند.

وی با بیان اینکه قطعی برق به صنعت و تولید شهرستان، ضرر جبران‌ناپذیری وارد کرده است، خاطرنشان کرد: خسارتی که مردم در این خصوص می‌بینند را چه کسی پرداخت خواهد کرد؟ نباید تحت هیچ عنوانی برق صنایع و تولید، قطع شود.

حجت‌الاسلام نعمت‌زاده افزود: کسانی که در بالادست این قضیه را مدیریت می‌کنند و زمان قطعی برق را می‌دانند باید نسبت به این موضوع مدیریت می‌کردند که نکردند، البته ضعف مدیریتی مسئولان در ماجرای قطع برق مشهود است.

امام جمعه شهرستان مرند با اشاره به اینکه قطعی آب و برق در شهرستان مرند بیش از شهرهای دیگر است، گفت: برق مرند بعضاً از ۸ تا ۱۰ ساعت قطع می‌شود و به گفته رئیس اداره آب و فاضلاب این شهرستان به دنبال این قطعی‌ها، برق موتورهای تامین آب نیز از کار افتاده و در آبرسانی هم به مشکل می‌خوریم که مردم از این وضعیت به‌وجودآمده به شدت ناراحت هستند که همگی ریشه در مدیریت مسئولان دارد.

وی از نماینده مرند و جلفا خواست با تامین اعتبار مورد نیاز از مسئولان استانی و کشوری، زمینه رفع این مشکل را فراهم آورند.

خبرنگار : دانش‌آموز: ائلشن شیرمحمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار