رئیس آموزش و پرورش استثنایی آذربایجان شرقی:

تمام دانش‌آموزان استثنایی برای بهره‌بندی از سرویس رایگان مدرسه باید در سامانه «سپند» ثبت‌نام کنند

تبریز (پانا) - رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان آذربایجان شرقی گفت تمام دانش‌آموزان استثنایی برای بهره‌بندی از سرویس رایگان مدرسه باید در سامانه «سپند» ثبت‌نام کنند.

کد مطلب: ۱۴۹۴۰۱۴
لینک کوتاه کپی شد
تمام دانش‌آموزان استثنایی برای بهره‌بندی از سرویس رایگان مدرسه باید در سامانه «سپند» ثبت‌نام کنند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی؛ والدین باید برای ثبت درخواست سرویس مدارس به سامانه irtusepand.ir مراجعه کنند و از خدمات سرویس مدارس برای دانش‌آموزان خود در سال تحصیلی جدید بهره‌مند شوند.

اولیا باید هرچه سریع‌تر نسبت به ثبت‌نام در سامانه «سپند» اقدام کنند؛ چرا که پرداخت هزینه سرویس منوط به ثبت‌نام در سامانه سپند است.

بر اساس اعلام اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، ثبت درخواست سرویس مدارس از ۱۶ مرداد تا ۱۰ شهریور از طریق سامانه سپند، فعال شده و اولیا می‌توانند نسبت به ثبت درخواست خود بر مبنای قراردادهای بارگذاری‌شده در سامانه و مشخص کردن مسیربندی از منزل تا مدرسه اقدام کنند.

با هماهنگی صورت‌گرفته با اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری، آخرین زمان ثبت درخواست یا ویرایش اطلاعات برای سرویس مدرسه در سامانه سپند در تاریخ ذکرشده بوده و قابل تمدید نخواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار