خطیب نمازجمعه تبریز:

همکاری و همیاری خبرنگاران و مسئولین دوطرفه باشد

تبریز (پانا) - امام جمعه تبریز بر همکاری و همیاری دوطرفه خبرنگاران و مسئولین تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۴۹۳۳۸۱
لینک کوتاه کپی شد
همکاری و همیاری خبرنگاران و مسئولین دوطرفه باشد

حجت‌الاسلام احمد مطهری اصل در خطبه‌های نمازجمعه ۱۹ مرداد ماه ۱۴۰۳ بیان کرد: از آثار تقوا عفت در کلام و رفتار است که مراعات گفته حق کنید و قدرت کلام را نیز رعایت کنید که مبادا کسی از زبان شما دل آزرده شود.

امام جمعه تبریز از رعایت عفاف نیز به پاکدامنی اشاره نمود که با رعایت حجاب نه تنها امنیت برای بانوان تامین می‌شود بلکه از آرامش نیز بهره‌مند می‌شود و از نگاهان هوس آلود در امان می‌ماند و در نگاه خداوند جایگاه رفیعی خواهند داشت.

وی ادامه داد: در قرآن کریم از زنان عفیف چون حضرت  مریم بسیار یاد شده است و حضرت مریم و پسرش حضرت عیسی نشانه‌ای برای جهانیان قرار داده‌اند.

مطهری اصل از جمله زنان پاکدامن دیگر  را حضرت زینب (س) معرفی کرد و گفت: ایشان که نیز الگوی تمام عیار برای زنان است که از صفات آنها می‌توان به صدیق بودن و عالم دانا بودن آنها نیز اشاره کرد و عفیفة الکریمة بودن این بانوی بزرگوار بسیار مطرح بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: تقوایی که شما را به اخلاص برساند قطعا به مقامات رفیعی که خداوند فرموده می‌رسید و الگوی تمام عیار نیز شهید آیت آل هاشم بودند که در مسیر خدمت نیز با خلوص نیت پیش رفتند.

امام جمعه تبریز در ادامه با اشاره به روز خبرنگار و تبریک به جامعه رسانه‌ای و تاکید بر حمایت مسوولین از این قشر توصیه کرد که با انتشار خبرهای درست و کنار گذاشتن تندخویی با مسئولین محترم نیز اخباری مطمئن منتشر نمایند.

وی با تسلیت فرا رسیدن اربعین، گفت: همه موظف هستیم این روز را با تمام جان و دل به بهترین نحو بازتاب کنیم تا  مکتب امام حسین (ع) را به گوش  جهانیان برسانیم و در جهت تعجیل ظهور امامی باشیم که عدل و آبادی را در این جهان برپا خواهند کرد .

ما در این روزها منتظر مجازات سخت دشمن در قبال به شهادت رساندن مهمان عزیز ما شهید اسماعیل هنیه هستیم این اقدام جنایتکارانه نشان از گستاخ شدن این رژیم جعلی است وپاسخ ما نیز موجب تقویت وحدت ملی و امنیت ما خواهد شد و هویت انقلابی خود را فدای آن نخواهیم کرد و ادوات و قدرت نظامی خود را نشان میدهیم تا مردم به قوت قلب برسند که قوای مسلح همیشه پرقدرت آماده است .

وی با بیان اینکه انشالله دولت جدید به زودی مستقر شود و به مشکلات مردم رسیدگی و حل نمایند، گفت: موفقیت رئیس جمهور موفقیت ماست و موجب خوشحالی و افتخار ماست ما نیز با تمام قوا در خدمت ایشان هستیم تا به تقویت این دولت کمک کنیم.

 

خبرنگار : دانش‌آموز: اسما قنبری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار