مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

فعالیت در عرصه خبرنگاری رقابتی چالش ‌برانگیز، نیازمند سرعت عمل و تعهد به صداقت و علاقه راستین به این حوزه است

تبریز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی گفت فعالیت در عرصه خبرنگاری رقابتی چالش‌برانگیز، نیازمند سرعت عمل و تعهد به صداقت و علاقه راستین به این حوزه است.

کد مطلب: ۱۴۹۲۹۳۰
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت در عرصه خبرنگاری رقابتی چالش ‌برانگیز، نیازمند سرعت عمل و تعهد به صداقت و علاقه راستین به این حوزه است

ظهر روز سه شنبه ۱۷ مرداد مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی به مناسبت روز خبرنگار در جمع دانش آموز خبرنگاران پانا حاضر شد و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگار شهید محمد صارمی، گفت : با گذشت زمان رسانه و کار خبری با تحولات عظیمی رو به رو شده و در عصر کنونی فعالیت در این حوزه  تنها یک جریان ساده انتشار اطلاعات نیست، بلکه رقابتی چالش‌ برانگیز، نیازمند سرعت عمل، تعهد به صداقت و علاقه راستین به این حوزه است.

مسعود سعادتی در این دیدار صمیمانه با دانش آموز خبرنگاران افزود: تعمیق ارزش‌های اخلاقی جزو اهداف و برنامه‌های راه‌اندازی مجموعه پانا بود و عدالت‌گرایی، صداقت، قانون‌گرایی و مسئولیت‌پذیری جزو موارد مورد تاکید در منشور اخلاق رسانه‌ای و حرفه‌ای‌ خبرگزاری پانا می باشد که این موارد به شکل متعدد در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مورد تاکید قرار گرفته است.

وی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های دانش‌آموز خبرنگاران ادامه داد: یکی از اقدامات خوب و قابل تقدیر خبرگزاری پانا استان انتشار اخبار و محتواهای تولیدی با نام همه دانش‌آموزان مشارکت‌کننده است که این سیاست قطعا موجب افزایش انگیزه این عزیزان خواهد شد.

گفتنی است در این دیدار و گفت‌و‌گوی صمیمی، د‌انش‌آموز خبرنگاران ‌مشکلات و سوالات خود را مطرح کرده و دغدغه‌های خود را با مدیرکل آموزش و پرورش در میان گذاشتند.

در پایان مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی ضمن آرزوی موفقیت برای دانش‌آموز خبرنگاران پانا گفت: با توجه به کسب تجربه‌های ارزشمند در دوران فعالیت و قرار گرفتن در موقعیت‌های اجتماعی مختلف قطعا شما عزیزان نقش مهم و مؤثری در آینده کشور خواهید داشت.

 

خبرنگار : سنا بهروز عکاس : هادی گوزلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار