امام جمعه شبستر:

نوای یاحسین دانش‌آموزان به یاد کودکان غزه کُلُّ یَومٍ عاشورا و کُلُّ أرضٍ کَربَلا را به تصویر می‌کشد

تبریز (پانا) - نماینده ولی فقیه در شهرستان شبستر گفت نوای یاحسین دانش‌آموزان به یاد کودکان غزه کُلُّ یَومٍ عاشورا و کُلُّ أرضٍ کَربَلا را به تصویر می‌کشد.

کد مطلب: ۱۴۸۷۹۲۳
لینک کوتاه کپی شد
نوای یاحسین دانش‌آموزان به یاد کودکان غزه کُلُّ یَومٍ عاشورا و کُلُّ أرضٍ کَربَلا  را به تصویر می‌کشد

اردوی تشکیلاتی دختران پیشتاز سازمان دانش‌آموزی با هدف گرامیداشت یاد و نام شهید بهشتی و هفتاد دو تن از یاران صدیق انقلاب و شهید جمهور با همکاری این سازمان با اداره آموزش و پرورش شهرستان شبستر، بسیج دانش آموزی و خیرین مدرسه یار در اردوگاه شهید مدنی شیخ ولی شهرستان شبستر برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالله محمدی در ادامه این اردوی تشکیلاتی گفت: آشنا شدن دانش‌آموزان با تمامی مهارت‌های مختلف از ضرورت بسیار زیادی برخوردار است چرا که تنها با برخورداری از این امر می‌توانند در همه مراحل زندگی خود محکم‌ترین تصمیمات را بگیرند که در این خصوص این یادگیری  و آموزش وابسته به مربیان پیشتاز است.

امام جمعه شهرستان شبستر اظهار کرد: انگیزه و اراده مهم‌ترین عناصری هستند که وجود آنان در دانش‌آموزان زمینه ساز موفقیت، رشد و پیشرفت دانش آموزان در تمام عرصه ها خواهد شد.

ایجاد انگیزه در دانش آموزان از ضرورت بسیار زیادی برخوردار است

مجید گوزلی ضمن تسلیت ایام شهادت ابا عبدالله الحسین (ع) در این اردوی تشکیلاتی گفت: این اردو با حضور ۵۰۰ نفر از دانش آموزان پیشتاز دختر سازمان دانش‌آموزی برگزار شد که هدف اصلی از برگزاری این اردو‌های تشکیلاتی ایجاد شور، نشاط، امید، انگیزه و اراده در نوجوانان است چرا که اگر نوجوانان تمامی این عناصر را بتوانند در خود پدیدار کنند بدون شک در تمام مراحل زندگی خود و مسائل مهم گام‌های محکم‌تری خواهند برداشت.

وی ادامه داد: ایجاد انگیزه در دانش‌آموزان از ضرورت بسیار زیادی برخوردار است چرا که این انگیزه است که در نهایت باعث ایجاد اراده در دانش‌آموزان می‌شود تا بتوانند بهترین تصمیم ها را در زندگی خود بگیرند اما این تصمیم‌ها نیز وابسته به اجرای صحیح فعالیت‌ها و اقداماتی است که در این زمینه توسط مربیان پیشتاز سازمان انجام می‌گیرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان شبستر در پایان اذعان کرد: دانش‌‌آموزان تشکیلاتی بزرگترین ظرفیت‌ها را برای یادگیری تمامی آموزش‌ های مهارتی در همه موقعیت ها را دارند و لذا در این خصوص نقش مربیان پیشتاز نیز در این عرصه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است چرا که آنان علاوه بر این عرصه در تبیین اهداف سازمان برای دانش‌آموزان و اولیا در جهت اعتلای سیستم تعلیم و تربیت نیز فعالیت می‌کنند.‌

خبرنگار : دانش‌آموز: کوثر حسنی عکاس : دانش‌آموز: رومینا موسوی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار