مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی:

انتخاب اصلح فرهنگیان بر اساس مبنای درست، راه پیشرفت آموزش و پرورش را فراهم می‌کند

تبریز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه بسیار اهمیت دارد که چه کسی و با چه نگاهی در جایگاه ریاست جمهوری قرار گیرد، گفت انتخاب اصلح فرهنگیان بر اساس مبنای درست، راه پیشرفت آموزش و پرورش را فراهم می‌کند.

کد مطلب: ۱۴۸۳۶۱۰
لینک کوتاه کپی شد
انتخاب اصلح فرهنگیان بر اساس مبنای درست، راه پیشرفت آموزش و پرورش را فراهم می‌کند

مسعود سعادتی در مراسم چهلم شهدای خدمت با اشاره به اینکه بخشی از موضوعات این جلسه، رویکرد رئیس جمهور شهید در آموزش و پرورش است، گفت: بزرگترین آفت در مسئولیت‌ها، ریا است و لزوما آدم ریاکار، بی‌اعتقاد نیست.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی ادامه داد: بخش دوم آفت نظام‌های دینی، نفاق است و فاصله بین باور و عمل تعریف می‌شود و در واقع کاری را انجام دهیم که به آن باور نداریم و انسانی که از قید ریا و نفاق بگذرد به اخلاص می‌رسد.

وی گفت: بزرگترین خصیصه انسان‌های والا مثل شهدا، اخلاص و رها شدن از قید و بند دیده شدن است. مرگ برای همه است و مهم این است که انسان در راه خدمت، این جان را رها کند که عین عاقبت‌به‌خیری است.

سعادتی خاطرنشان کرد: اکثر پروژه‌هایی که شهید رئیسی انجام داد، پروژه‌های ناقص دولت‌های قبلی بود و بدون تردید جزو هزینه‌برترین پروژه‌ها بود ولی برای رفاه مردم و حفظ بیت‌المال این کار انجام می‌شد.

وی به اقدامات انجام‌شده در حوزه آموزش و پرورش در دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: برای اولین بار در تاریخ، سیستم تعلیم و تربیت استخدام معلم برای کمبود نیروی انسانی به‌صورت گسترده انجام شد و حتی تمام روستاها از نظر داشتن معلمان باکیفیت، پوشش داده شد.

وی افزود: نوع نگاه به آموزش و پرورش مهم است و انتخاب اصلح جامعه فرهنگیان بر اساس مبنای علمی، دینی و سیاسی درست، بدون تردید راه رشد و پیشرفت جامعه آموزش و پرورش را فراهم می‌کند.

این مسئول تاکید کرد: انتخاب ما آثار بین‌المللی هم دارد، چرا که دشمن هر لحظه روند انتخابات را رصد می‌کند تا بر اساس نتیجه آن اقدامات تروریستی خود را در منطقه برنامه‌ریزی کند.

خبرنگار : دانش‌آموز: هادی گوزلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار