بیانیه شورای هماهنگی تشکل‌های انقلابی فرهنگیان آذربایجان‌شرقی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری:

انتخابات ریاست‌جمهوری عرصه مسابقه برای خدمت است

تبریز (پانا) - شورای هماهنگی تشکل‌های انقلابی فرهنگیان استان آذربایجان شرقی با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد که انتخابات ریاست جمهوری، عرصه مسابقه برای خدمت است.

کد مطلب: ۱۴۸۲۰۶۷
لینک کوتاه کپی شد
انتخابات ریاست‌جمهوری عرصه مسابقه برای خدمت است

متن بیانیه به شرح زیر است:

«رهبر حکیم انقلاب اسلامی در دیدار با جمعی از مدال‌آوران علمی با ایشان فرمودند: «انتخابات خیلی مهم است و در درجه‌ اول هم مشارکت مهم است که شما هرچه می‌توانید تلاش کنید؛ چه در محیط‌های دانشجویی، چه در محیط‌های کاری، چه در محیط‌های خانوادگی و این‌ها، تلاش کنید که مشارکت افزایش پیدا کند. بعد هم نگاه کنید ببینید چه کسی به ملاک‌های انقلاب نزدیک‌تر است و توانایی کار در جهت ملاک‌های انقلاب را دارد.» و در سخنرانی ۱۴ خرداد فرمودند: «حماسه انتخابات، مکمل بدرقه شهیدان خدمت است. این کار مکمل کاری است که قبلاً در حماسه بدرقه شهیدان بوده است.»

شورای هماهنگی تشکل‌های انقلابی فرهنگیان استان آذربایجان شرقی تاکید دارد که انتخابات ریاست جمهوری، عرصه مسابقه برای خدمت است. مردم، فردی ولایت‌مدار و نه ولایت‌شعار و مردم‌مدار و نه مردم‌شعار را انتخاب می‌کنند، فردی که همانند شهید رئیسی، خستگی را خسته کند. 

شورای هماهنگی تشکل‌های انقلابی فرهنگیان استان آذربایجان شرقی به این موضوع عزم راسخ دارد. مردم حماسه‌آفرین ایران اسلامی به صورت چند ۱۰ میلیونی در شهادت آن عزیز بزرگوار از عمق جان گریستند و ادامه راه و بینش و منش شهید رئیسی را به عنوان یک خواسته جدی و مقدس از مسئولان نظام و رئیس جمهور بعدی مطالبه کردند. همین مردم با این مشخصات به کسانی رای خواهند داد که به راه و منش شهید رئیسی معتقد باشند و پیشرفت‌های معجزه‌گون دولت ایشان را پاس داشته، همت خود را برای استمرار اهداف بلند او به کار بندند.

شورای هماهنگی تشکل‌های انقلابی فرهنگیان استان آذربایجان شرقی از نامزدهای محترم جبهه انقلاب اسلامی انتظار دارد با عنایت بر شرایط خاص کشور، منطقه و جهان پس از شهادت آیت‌الله رئیسی عزیز و دیگر شهدای خدمت و لزوم تدابیر و راهبرد متقن برای بهره‌مند ساختن مجدد مردم عزیز ایران اسلامی از نعمت دولت مردمی و انقلابی در سریع‌ترین زمان ممکن با هماهنگی و وحدت و ایثار به ائتلاف مهمی دست یافته، امید و نشاط را در جامعه اسلامی و منطقه استمرار بخشیده، موجبات رضایت دوستداران ایران اسلامی و ناامیدی دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را فراهم سازند.

شورای هماهنگی تشکل‌های انقلابی فرهنگیان استان آذربایجان شرقی

کانون تربیت اسلامی

جمعیت اسلامی فرهنگیان 

جامعه اسلامی فرهنگیان 

کانون مدارس اسلامی 

جمعیت فرهنگیان جوان 

گروه معلم فکور

کانون فرهنگیان شاهد و ایثارگر

جبهه متحد گام دوم انقلاب فرهنگیان و اولیا»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار