رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش آذربایجان شرقی خبر داد:

کسب مقام دوم کشوری در جشنواره رویداد ملی «مدرسه، منزل، تعالی محصل» توسط آذربایجان شرقی

تبریز (پانا) - رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی گفت مقام دوم کشوری جشنواره رویداد ملی «مدرسه، منزل، تعالی محصل» در تجربه‌نگار انجمن اولیا و مربیان به استان آذربایجان شرقی رسید.

کد مطلب: ۱۴۸۰۷۷۳
لینک کوتاه کپی شد
کسب مقام دوم کشوری در جشنواره رویداد ملی «مدرسه، منزل، تعالی محصل» توسط آذربایجان شرقی

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی؛ ناصر شهریاری گفت: مراسم اختتامیه کشوری تجلیل از منتخبین اولین رویداد ملی مدرسه، منزل، تعالی محصل به همت اداره کل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش و میزبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران برگزار شد.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی ادامه داد: اولین رویداد ملی مدرسه، منزل، تعالی محصل با الگوبرداری از راهکار ۴_۴ سند تحول بنیادین و به منظور افزایش میزان مشارکت خانواده‌ها در فعالیت‌های آموزشی و تربیتی مدرسه و همسویی اهداف و روش‌های تربیتی مدرسه و خانواده برگزار شد.

شهریاری خاطرنشان کرد: این رقابت‌ها در 3 بخش تجربه‌نگاری، ایده‌پردازی و مقاله و پژوهش با هدف ارتقای کمی و کیفی مشارکت خانواده و انجمن اولیا و نخبگان در فعالیت تربیتی مدرسه، شناسایی و معرفی ظرفیت‌ها، الگوهای موفق، تجارب زیسته و نوآوری‌های موثر در استان آذربایجان شرقی برگزار و ۹ نفر از اولیا و مربیان به مرحله کشوری و نهایی راه یافتند.

وی اظهار کرد: در آیین اختتامیه، مریم وحیدنیا (مدیر مدرسه ناحیه ۳ تبریز) با ارائه اثر تجربه‌نگاری خود با عنوان «محور آموزش و توانمندسازی و ارائه خدمت مشاوره‌ای خانواده» موفق به کسب مقام دوم کشوری در این رویداد شد.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی ادامه داد: در راستای هم‌افزایی و جلب مشارکت فکری اولیا و مربیان، برنامه‌هایی را در دستور کار داریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار