معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

لازمه تحول در سیستم ایجاد تغییرات در منابع است

تبریز (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، لازمه تحول در سیستم را ایجاد تغییرات در 4 منبع انسانی، اطلاعاتی، مادی و مالی عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۴۷۹۶۲۵
لینک کوتاه کپی شد
لازمه تحول در سیستم ایجاد تغییرات در منابع است

پناه‌علی حسین‌زاده در جلسه شورای پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، لازمه تحول در یک سیستم را تغییر عنوان کرد و گفت: 4 منبع انسانی، اطلاعاتی، مادی و مالی شامل این تغییر هستند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی با اشاره به شیوه‌نامه تامین منابع انسانی افزود: این شیوه‌نامه با رعایت تمام موازین قانونی، نحوه جذب و به‌کارگیری نیروی انسانی در تمام ادارات و بخش‌های معاونت پرورشی را تشریح کرده است.

وی در توضیح به‌کارگیری نیرو در مدارس غیردولتی گفت: ضوابط به‌کارگیری منابع انسانی مانند مدارس دولتی است و طبق مصوبه جدید، شهریه تعریف‌شده منوط به تعداد نیروی انسانی مدرسه غیردولتی است. همچنین به‌کارگیری و صدور ابلاغ برای نیروهای پرورشی در بخش‌های دیگر، تخلف اداری محسوب می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی گفت: تعامل و همکاری نیروهای پرورشی باهم از ضروریات است و با تکیه بر اصل تمرکزگرایی باید از طریق جلسات گفت‌و‌گو و دوره‌های آموزشی و اردو ارتباط موثر و سازنده را ایجاد کنیم.

وی تغییر در منابع اطلاعاتی را از دیگر لازمه‌های تحول دانست و بر به‌روز بودن آن تاکید کرد و افزود: در خصوص منابع مادی یعنی فضا و تجهیزات با مشکل مواجه هستیم و در این حوزه، نیاز است تجهیزات پیشرفته و جذاب را با ابتکارات خاص تامین یا تغییر دهیم.

حسین‌زاده بر استفاده بهینه و برنامه‌ریزی‌شده از منابع مالی تاکید کرد و گفت: تغییر در نحوه به‌کارگیری منابع مالی حداقل ۵۰ درصد اهداف را محقق می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار