مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی خبر داد؛

تحویل ۲۲ کلاس درس تا پایان سال در شهرستان جلفا

تبریز (پانا) - مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی از تحویل ۲۲ کلاس درس تا پایان سال در شهرستان جلفا خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۷۹۰۹۴
لینک کوتاه کپی شد
تحویل ۲۲ کلاس درس تا پایان سال در شهرستان جلفا

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان آذربایجان شرقی؛ فرهاد فرهودی طی سفر یک‌روزه خود به شهرستان جلفا و بازدید از پروژه‌های در حال اجرا با مشارکت سازمان منطقه آزاد تجاری ارس ضمن  قدردانی از حسن نظر مدیرعامل و معاون این سازمان گفت: سیاست دولت طی 2 سال اخیر، عدم شروع پروژه جدید و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام قبلی است. چرا که در سال ۱۴۰۱، ۵۱۲ پروژه نیمه‌تمام در استان وجود داشت که با استراتژی‌هایی از جمله جذب منابع خیّری، ماموریت ما ساماندهی و تکمیل این پروژه‌ها بود که به حول و قوه الهی تا پایان سال ۱۴۰۲، ۲۷۰ پروژه از ۵۱۲ پروژه راکد ۱۴۰۱، به بهره‌برداری رسیده و از ۲۴۰ پروژه باقی مانده، ۱۵۱ پروژه در دست اجرا است که خود، رکورد بزرگی در راستای ساماندهی پروژه‌های نیمه‌تمام خیّری است.

وی ادامه داد: امروزه استفاده از ظرفیت‌های منطقه آزاد ارس در شهرستان‌های جلفا و خداآفرین، جزو موضوعات قابل اهمیت و مهم است که ما نیز با عقد تفاهم‌نامه‌های متعدد، همکاری‌های فی‌مابین را شروع کرده و پروژه‌هایی نیز که ماحصل این همکاری هستند، اکثرا در سال ۱۴۰۳ به بهره‌برداری خواهند رسید.

فرهودی با اشاره به پروژه‌های افتتاحی در سال ۱۴۰۳ در منطقه جلفا گفت: امسال پروژه‌های متعددی از جمله مدرسه ۱۲ کلاسه شهید باهنر، مدرسه ۶ کلاسه روستای شاهمار و مدرسه ۴ کلاسه روستای سیلگرد به بهره‌برداری خواهند رسید. همچنین سعی خواهیم کرد تا مدرسه ۹ کلاسه شجاع را نیز تا مهر ۱۴۰۴ افتتاح کنیم.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان آذربایجان شرقی ضمن اشاره به اهمیت موضوع مولدسازی در املاک آموزش و پرورش گفت: امروزه مولدسازی از مهم‌ترین موضوعات حال حاضر آموزش و پرورش است که به نفع آذربایجان شرقی و شهرستان‌ها است. چرا که با مولدسازی می‌توانیم املاک مازاد و بلااستفاده که حتی سالیان سال مورد استفاده قرار نخواهد گرفت، مشکل اساسی را در فضاهای آموزشی استان به صفر برسانیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار