مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی:

رویکرد تحولی خبرگزاری پانا نویدبخش اجرای سند تحول بنیادین است

تبریز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی تحول در خبرگزاری پانا را نویدبخش اجرای سند تحول بنیادین در تربیت تمام ساحتی دانش‌آموزان دانست.

کد مطلب: ۱۴۷۷۸۳۲
لینک کوتاه کپی شد
رویکرد تحولی خبرگزاری پانا نویدبخش اجرای سند تحول بنیادین است

مسعود سعادتی ظهر امروز به صورت سرزده در دفتر خبرگزاری پانا استان آذربایجان شرقی حضور یافت و در جمع دانش‌آموز خبرنگاران پانا گفت: اینکه رویکرد جدید خبرگزاری دانش‌آموزی پانا بر اساس سند تحول بنیادین، تربیت تمام ساحتی دانش‌آموزان در عرصه رسانه و خبر است، بسیار امیدبخش است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی با اشاره به رتبه برتر استان در تولید اخبار، گفت: خبری که توسط دانش‌آموز تولید می‌شود دارای ارزش است و بدون تردید بازتاب مقوله‌هایی در جامعه می‌باشد که به سیستم تعلیم و تربیت مربوط بوده و می‌توان با اتکا بر اخبار آن مشکلات را حل کرد.

سعادتی افزود: فعالیت پانا را باید از زبان دانش‌آموزخبرنگار معرفی کرد زیرا تجربه یک خبرنگار در آموزش و پرورش بیشتر و بهتر است. پانا میتواند رابطه بین سیستم اداری با دانش آموزان باشد.

سعادتی دانش‌آموز خبرنگاران تحولی را در تولید محتواهای اثرگذار موثر دانست و افزود: مطالعه و پژوهش لازمه کار خبرنگاری‌ است و قطعا آینده روشن و موفقی در انتظار تک تک دانش‌آموز خبرنگاران است.

جواد بیرام‌زاده نیز در این نشست گفت: تاسیس خبرگزاری پانا افتخاری برای آموزش و پرورش بوده است تا علاوه بر تربیت اجتماعی دانش‌آموزان، در ارتقا سواد رسانه جامعه نقش اثرگزاری داشته باشد.

رییس سازمان بسیج رسانه استان آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه در حال حاضر تولیدات چندرسانه‌ای با محتوای قوی نیاز جامعه است، گفت: خبرگزاری پانا با آموزش‌های زیرساختی بستر بسیار خوبی برای تربیت خبرنگاران حرفه‌ای است.

بیرام‌زاده اظهار کرد: این تشکل فرصت بسیار مناسبی برای دیده شدن  دانش‌آموزان علاقه‌مند به رسانه است تا توانایی‌ها و استعدادهای خود را در قالب این خبرگزاری شکوفا کنند.

وی خاطرنشان کرد: بسیج رسانه همیشه کنار خبرگزاری پانا بوده و خواهد بود تا بتواند مشکلات رسانه‌ای دانش‌آموز خبرنگاران را حل کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی، رییس سازمان بسیج رسانه استان و رییس روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان با حضور در دفتر خبرگزاری پانا ضمن تبریک سالروز تاسیس این خبرگزاری، از مسوول خبرگزاری پانا استان و دانش‌‌آموز خبرنگاران تقدیر کردند.

دانش‌آموز خبرنگار: سنا بهروز

 

حجم فایل ویدیویی : ۱۰.۸۲M مدت زمان فایل ویدیویی : ۰۰:۰۱:۰۶ دانلود فایل
خبرنگار : سنا بهروز عکاس : رومینا موسوی, هادی گوزلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار