مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی:

دانش‌آموزان با کارت شناسایی در آزمون نهایی حضور یابند

تبریز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی با اشاره به مشکل فنی ایجاد شده در سامانه صدور کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی، گفت دانش‌آموزان در صورت عدم صدور کارت ورود به آزمون می‌توانند با شناسنامه در جلسه آزمون حضور پیدا کنند.

کد مطلب: ۱۴۷۵۶۶۵
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان با کارت شناسایی در آزمون نهایی حضور یابند

مسعود سعادتی با اشاره به مشکل پیش‌آمده در صدور کارت ورود به جلسه دانش‌آموزان برای شرکت در امتحانات نهایی افزود: دانش‌آموزان برای شرکت در آزمون‌های نهایی، نگران دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نباشند. اگر دانش‌آموزی نتواند کارت ورود به جلسه را دریافت کند، راه‌حل جایگزین برای احراز هویت پیش‌بینی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی افزود: دانش‌آموزانی که موفق به دریافت کارت ورود به جلسه نشده‌اند، می‌توانند از طریق مدرسه محل تحصیل خود از آدرس حوزه آزمون خود مطلع شوند.

وی ادامه داد: آن گروه از متقاضیان ایجاد و ترمیم سابقه تحصیلی که موفق به دریافت کارت ورود به جلسه نشده‌اند با مراجعه به ادارات  آموزش و پرورش مناطق از محل حوزه آزمون خود مطلع خواهند شد و با ارائه مدرک شناسایی معتبر و عکسدار در حوزه حضور پیدا کنند.

سعادتی تاکید کرد: میز پاسخگویی امتحانات نهایی در ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان آذربایجان شرقی مستقر شده و آماده‌ی همکاری با والدین و دانش‌آموزان است.

وی بیان کرد: به منظور کاهش استرس و اضطراب دانش‌آموزان و والدین، آزمون‌های روزهای یک‌شنبه و دوشنبه ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت به خردادماه موکول شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار