امام جمعه تبریز:

رژیم صهیونیستی در فروپاشی قرار گرفته است

تبریز (پانا) - امام جمعه تبریز گفت جبهه مقاومت اسلامی، رژیم سرتاسر جعلی صهیونیستی را در فروپاشی قرار داده است.

کد مطلب: ۱۴۶۷۵۳۰
لینک کوتاه کپی شد
رژیم صهیونیستی در فروپاشی قرار گرفته است

آیت‌الله سیدمحمدعلی آل‌هاشم، صبح امروز در خطبه‌های نماز عید فطر تبریز، جنایت رژیم صهیونیستی در دمشق و حمله به بخش کنسولی ایران در سوریه را محکوم کرد و گفت: شکست‌های پی‌درپی، دست به دست هم گذاشتند تا رژیم صهیونسیتی، کار جنایی کند.

وی به خروج رژیم صهیونیستی از بحران غزه اشاره کرد و افزود: این جنایت آکنده  از اصول انسانی و اصول یک جنگ نظامی ناقص است‌.

آیت‌الله آل‌هاشم، رژیم سرتاسر جعلی صهیونیستی را این چنین توصیف کرد: صهیونیست‌ها با جنایت در دمشق، بدعتی جدید را به نام خود زدند و با حمله نظامی به سفارتخانه یک کشور در کشوری که بی‌دفاع‌ترین کشور محسوب می‌شود، ریشه در قلب جنگ نظامی زدند.

وی به حمله تروریستی در دمشق اشاره کرد و افزود: صحبت از یک جرم آشکار و بدون پنهان است و حتما مجازات مجرم به حقیقت می‌رسد.

امام جمعه تبریز اظهار کرد: طبق وعده مقام معظم رهبری، رژیم سرتاسر جعلی صهیونسیتی را از این جنایت و امثال آن پشیمان خواهیم کرد.

وی به روز ارتش اشاره کرد و گفت: در روز‌های آغاز انقلاب، تنها کسی که در برابر سختی و دشواری ارتش ایستاد، امام راحل بود چرا که از ارتش شناخت خوبی داشت.

امام جمعه تبریز به وحدت نیروی هوایی ارتش 3 روز قبل از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: ارتش با این حرکت مثبت‌انگیز، کمر رژیم پهلوی را شکست و طی این سال‌ها با تقدیم ۴۸ هزار شهید وفادار و مردمی، وحدت انقلابی خود را ثابت کردند.

وی خاطرنشان کرد: عید فطر، فرصتی بود که جایزه الهی از طرف خداوند را دریافت کنند و کسب رضایت خداوند در عید فطر، برآورده شدن دعای مومن و پوشاندن و مخفی کردن گناهان بندگان از جوایز الهی است که خداوند به آن‌ها یک ماه فرصت روزه گرفتن و نماز و عبادت داد.

دانش‌آموز خبرنگار: سنا بهروز

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار