بیانیه سازمان دانش‌آموزی آذربایجان شرقی به مناسبت روز جهانی قدس

تبریز (پانا) - سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی ضمن اعلام حمایت  از مردم مظلوم و سرافراز فلسطین، از آحاد مختلف مردم، دعوت کرد تا با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی روز قدس، ندای مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان برسانند.

کد مطلب: ۱۴۶۶۲۰۴
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه سازمان دانش‌آموزی آذربایجان شرقی به مناسبت روز جهانی قدس

در متن بیانیه سازمان دانش‌آموزی آذربایجان شرقی آمده است:

روز قدس روز حیات اسلام  و روز هم صدایی مسلمانان و مستضعفان و آزادگان جهان با قدس شریف و بیانگر دوراندیشی و وسعت افق دید معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در تعیین این روز است.

جنایت جنگی و نسل‌کشی این روزهای اسرائیل علیه مردم غزه، بنا بر فرمایش رهبر معظم انقلاب مد ظله العالی که فرمودند: "ناکامی‌های رژیم صهیونیستی در این جنگ شش ماهه، یک حادثه و پدیده‌ای الهی است"؛ فروپاشی دشمن صهیونیستی را نوید می دهد و بدون شک رژیم جعلی اسرائیل به همت ایمان و غیرت جوانان و مردم فلسطین از این منطقه ریشه کن خواهد شد.

سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی  ضمن محکوم کردن جنایت های رژیم صهیونیستی به ویژه در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق که نقض آشکار قوانین بین المللی است از همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان دعوت می کند با مشارکت گسترده در راهپیمایی این روز بزرگ، رهایی تمام دنیای اسلام و بشریت از این غده ی سرطانی را فریاد زنند.

در ادامه بیانیه آمده است: مربیان و دانش آموزان عضو پیشتازان، نمایندگان مجلس دانش آموزی و دانش آموزخبرنگاران پانا با قلبی غمگین و جریحه‌دار از قتل‌عام، نسل‌کشی و جنایات رژیم  غاصب اسرائیل در غزه در راهپیمایی روز جهانی قدس حاضر شده و از فلسطین عزیز و پاره تن اسلام دفاع می کنند.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار