استاندار آذربایجان شرقی در خطبه های پیش از نمازجمعه گفت:

توجه جدی اصحاب رسانه نسبت به فرهنگ‌سازی فعالیت اقتصادی پاکیزه

تبریز (پانا) - استاندار آذربایجان شرقی از فعالین حرفه رسانه خواست تا توجه جدی نسبت به فرهنگ سازی فعالیت اقتصادی پاکیزه داشته باشند.

کد مطلب: ۱۴۶۵۳۹۱
لینک کوتاه کپی شد
توجه جدی اصحاب رسانه نسبت به فرهنگ‌سازی فعالیت اقتصادی پاکیزه

مالک رحمتی ظهر روز جمعه،قبل از نماز عبادی و سیاسی جمعه افزود: مردم و تک تک مسئولان باید در سال ۱۴۰۳ نگاه تحول آمیز و جهشی خود را به حوزه های مختلف به خصوص حوزه های اقتصادی داشته باشند و به طور عادی به این مسئله نگاه نکنند.

وی به تغییر افکار،تفکر و نگرش جامعه در این زمینه تاکید کرد و گفت: برای رسیدن به هدف بایدحرکت های جهادی را شبانه روزی کنیم.

استاندار آذربایجان شرقی افزود: اگر مردم، نگاه تحول آمیز و تلاش های جهادی مسئولان را ببینند آنها در این مسیر تلاش خواهند کرد.

رحمتی، اظهار کرد: برای اینکه این موضوع، تحقق یاید مسئولان باید موانع و خطرات را از پیش روی مردم بردارند چراکه در زمان حال بخش خصوصی و فعالان  در حرفه اقتصادی با موانع های مختلفی رو برو خواهند شد.

وی،سازمان ها و دستگاه های اداری که خستگی  مردم را دارند یادآور شد: برای اینکه شعار امسال تحقق یاید، باید موانع حضور مردم در حرفه ی  اقتصادی در این بخش برطرف شود.

مالک رحمتی به اعتماد و عقاید حضور مردم در جامعه و برای اینکه شعار سال تحقق یابد افزود: با توجه به اینکه  تکالیف شرعی برای اینکه شعار امسال تحقق یاید و مطالعات رهبری انجام شود، مردم باید به طور جدی به این بخش  ورود کنند.

استاندار آذربایجان شرقی، به اقتصاد چین اشاره کرد و گفت:در کشور و جامعه مابرای  اینکه شعار امسال تحقق یابد،باید هر خانه به یک کارگاه، تولیدی و حتی به کارخانه تبدیل شود، رشد و پیشرفت اقتصاد کشور از خانه ها شروع میشود.

وی ، به کار فرهنگی توسط مردم اشاره کرد و گفت :در این مسیر اصحاب رسانه و روحانیون و افرادی که تریبون در مقابل دارند، باید در فرهنگ این جامعه و تلاش برای اقتصاد کشور رشد و پیشرفت کنند.

رحمتی، به تولید، کار، ثروت و سرمایه گذاری و کارآفرینی باید به ارزش در جامعه تبدیل شود، تاکید کرد: مجموعه دانشگاهی ها به دنبال فعالیت اداری و کارمندی هستند و این از بخش های فعالیت و رشدو پیشرفت اقتصاد کشور را به چالش می‌کشاند.

استاندار آذربایجان شرقی از اصحاب رسانه درخواستی کرد و گفت: درخواستی که از شما فعالین در حرفه رسانه را دارم این است که تلاش کنید تا فعالیت اقتصادی در کشور پاکیزه شمرده شود.

مالک رحمتی،به توان مردم در حرفه اقتصاد اشاره کرد و گفت:در سال ۱۴۰۳ با شعار جهش تولید با مشارکت مردمی برای این است که مردم از رشد و پیشرفت اقتصاد کشور برخوردار شوند.

استاندار آذربایجان شرقی در اخر خاطرنشان کرد: با حضور مردم  در جامعه باید نقطه ضعف و اسیب های کشور برطرف شود.

دانش آموز خبرنگار:سنابهروز

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار