مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اهر خبر داد:

مقاوم‌سازی ۸۰ درصد خانه‌های روستایی اهر

اهر (پانا) - مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اهر از مقاوم‌سازی ۸۰ درصد خانه‌های روستایی این شهرستان با استفاده از تسهیلات بنیاد مسکن خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۶۳۱۵۴
لینک کوتاه کپی شد
مقاوم‌سازی ۸۰ درصد خانه‌های روستایی اهر

هادی رحیمی در نشست خبری با خبرنگاران گفت: جمعیت روستایی شهرستان اهر در ۹ هزار و ۹۰۰ واحد مسکونی سکونت دارند که تاکنون ۸ هزار واحد مسکونی با استفاده از تسهیلات قرض‌الحسنه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، نوسازی و مقاوم‌سازی شده است.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اهر ادامه داد: متاسفانه یک هزار و ۹۰۰ واحد مسکونی روستایی ناایمن و غیرمقاوم در شهرستان اهر وجود دارد که در سال‌ آتی ۱۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت ۴۰۰ واحد مسکونی در روستاهای شهرستان، تامین و تخصیص داده خواهد شد.

رحیمی اظهار کرد: از مالکان واحد‌های غیرمقاوم خواستاریم تا با مراجعه به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای استفاده از تسهیلات قرض‌الحسنه ۳۵۰ میلیون تومانی با کارمزد ۵ درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله نسبت به نوسازی خانه‌های خود اقدام کنند.

وی تصریح کرد: از  متقاضیان تسهیلات اعتبارات سال‌های گذشته فاقد پایان کار و نیمه‌کاره نیز خواستاریم تا با مراجعه به بنیاد مسکن از تسهیلات متمم استفاده کنند.

خبرنگار: یوسف سلمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار