امام جمعه یزد: شهادت سلیمانی نقطه عطفی برای ملت ایران است

یزد(پانا)- آیت الله ناصری: این شهادت باید نقطه عطفی برای ملت ایران باشد تا با وحدت کلمه از کیان ایران اسلامی صیانت کنند.

کد مطلب: ۹۹۱۹۵۴
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه یزد:  شهادت سلیمانی نقطه عطفی برای ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما؛ مرکز یزد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در خطبه های نماز جمعه این هفته با تسلیت شهادت جانسوز سردار سرافراز قاسم سلیمانی گفت: شهادت این سردار بزرگ اسلام بی شک زمینه اتحاد بیشتر امت مسلمان به ویژه ملت ایران و عراق را فراهم خواهد کرد.

آیت الله ناصری با اشاره به اینکه شهادت حاج قاسم سلیمانی مصیبت بزرگی برای ملت ایران است افزود در طول دوران اسلام بزرگان زیادی در حمایت از ولایت به فیض شهادت رسیده اند که البته شهادت کمترین اجر این بزرگان است.

خطیب نماز جمعه یزد همچنین با تاکید بر اینکه شهادت آن سردار بزرگ نباید ملت ایران را نا امید کند اضافه کرد: این شهادت باید نقطه عطفی برای ملت ایران باشد تا با وحدت کلمه از کیان ایران اسلامی صیانت کنند.

آیت الله ناصری ولایت مداری را شاخصه اصلی شهید حاج قاسم سلیمانی دانست و گفت: امروز بر همه ما لازم است با تاسی از آن شهید با حمایت از رهبری و ولایت در برابر استکبار ایستادگی کنیم که انشاالله پیروزی نزدیک است.

نماینده ولی فقیه در استان همچنین از مردم بزرگ عراق خواست با اتحاد کلمه در مقابل استکبار جهانی آمریکا بایستند و استقلال کشورشان را حفظ کنند.

آیت الله ناصری در ادامه سخنان خود با اشاره به فرار سیدن ایام فاطمیه درباره شخصیت والای آن حضرت سخنانی بیان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار