پیام تسلیت استاندار خوزستان در پی شهادت سردارقاسم سلیمانی

اهواز (پانا) - در پی شهادت سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی، استاندار خوزستان پیام تسلیتی صادر کرد.

کد مطلب: ۹۹۱۸۳۰
لینک کوتاه کپی شد
پیام تسلیت استاندار خوزستان در پی شهادت سردارقاسم  سلیمانی

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در پی شهادت سردار سلیمانی، پیام تسلیتی صادر کرد.

این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

من المؤمنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و‌ما بدلوا تبدیلا

مالک اشتر انقلاب، سردار سرافراز اسلام ،حاج قاسم سلیمانی اجر چهل سال مجاهدت خویش را دریافت کرد و اینک در کنار یاران شهیدش به آرامش ابدی واصل شده است.

سردار سلیمانی معشوق خویش را که شهادت در راه خدا بود در آغوش کشید. او که بی‌تابانه در آرزوی شهادت در لبنان و سوریه، عراق و هر آنجا که میخواستند نام بلند اسلام و تشیع را نابود کنند حاضر بود.

او‌ مظهر مقاومت و‌ چراغ راهی برای همه مجاهدان اسلام بود ،الگویی تام و‌ تمام از مالک اشتر علی (ع) که فتنه‌ها را به خوبی تشخیص می‌داد و هیچگاه قدمی فراتر از ولی خود برنداشت.

و چه شهادتی زیباتر از آنکه به دست استکبار شقی و یزید روزگار اتفاق بیفتد. آمریکا نماد مکر سفیانی و ستم یزیدی و سردار سلیمانی و دیگر شهیدان مقاومت با استعانت از آموزه‌های حضرت اباعبدالله الحسین (ع) نماد ایستادگی در برابر ظلم و ستم هستند.

بدون شک راه بلند و‌ روشن این شهید عزیز ادامه خواهد داشت و آمریکا و اذناب او سرفکنده تر خواهند شد. آمریکا و اسرائیل نمی‌دانند شهادت آرزوی تمامی جوانمردانی است که دل در گرو عالم معنا دارند و‌ جان ملکوتی شان مانند پرنده ای در قفس به شوق پرواز دارد .

آمریکا و اسراییل، منتظر اقدام سخت رزمندگان مقاومت باشند و‌ بدانند انقلاب اسلامی ایران چراغی‌ست که خداوند آن را برافروخته و خاموش نخواهد شد و نام بلند سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی بر بام باشکوه مقاومت جاودانه خواهد ماند .

اینجانب شهادت سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفدا، مقام معظم رهبری ، ملت بزرگ ایران ،خانواده گرانقدر شهید سلیمانی و خاصه مردم شهیدپرور استان خوزستان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار