مدیر کل تبلیغات اسلامی استان تهران: سخنان رهبر و امام راحل بیانگر نگاه عمیق رهبران ایران اسلامی است

شهرری (پانا) - مدیر کل تبلیغات اسلامی استان تهران گفت:تشکیل جمهوری اسلامی و رسیدن به این مسیر و ادامه آرمان‌ها همگی به نقش آفرینی بانوان بستگی دارد.

کد مطلب: ۹۹۱۳۸۹
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان تهران: سخنان رهبر و امام راحل بیانگر نگاه عمیق رهبران ایران اسلامی است

حجت الاسلام علی اصغر سهرابی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان تهران در همایش مبلغات فاطمی استان تهران با موضوع زن مسلمان محور تحولات اجتماعی که در تالار شیخ صدوق حرم حضرت عبدالعظیم (ع) برگزار شد، اظهارکرد: امروز بسیاری از مشکلات جامعه به دلیل تبیین نشدن جایگاه زنان، فقدان فضا و قالب مناسب برای فعالیت بانوان بروز کرده است.

او در ادامه افزود:در راستای تفهیم فرمایشات رهبری و امام راحل در حوزه زنان، این قشر باید پیامها را در جامعه ترویج و تحقق دهند و بر اساس یک نظام فکری و دین شناسی عمیق، عمق این جملات فهم شود.

او تصریح کرد: تشکیل جمهوری اسلامی و رسیدن به این مسیر و ادامه آرمان‌ها همگی به نقش آفرینی بانوان بستگی دارد.

حجت الاسلام سهرابی با اشاره به اینکه کلید واژه‌های امام و رهبری در حوزه بانوان مبانی هستی شناسی و دین شناسی هستند، گفت: رهبرانمان با توجه به نگاهی که نسبت به عالم هستی و دین دارند این گونه جملات را بیان کرده اند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان تهران تاکید کرد: با توجه به اینکه در جامعه اسلامی که رهبر و ولایت فقیه محور آن جامعه هستند، نقاط روشن باید توسط ایشان ترسیم شود.

او گفت: عزم و اراده بانوان برای تحقق اهداف و آرمان‌هایشان به تلاش و اهتمام این قشر بستگی دار واگر بانوان در این شرایط اقتصادی صبر داشته باشند جامعه نیز صبر پیشه خواهد کرد.

در ادامه این برنامه فرزند شیخ زکزاکی در سخنانی به وضعیت وخیم پدرش اشاره کرد و گفت: وضعیت شیخ زکزاکی به دلیل جنایت حکومت نیجریه وخیم است و شیخ برای حکومت نیجریه یک خطر به شمار می رود، چرا که با ظلم و فساد مبارزه می کند.

سهیلا زکزاکی افزود: امروز همه مسلمانان به ویژه زنان در ترویج فرهنگ دینی و قرآنی اهتمام بورزند تا اسلام به همه جهان منتقل شود.

/خبرنگار:نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار