اقلیت‌های دینی در ایران از آزادی و رفاه کامل برخوردارند

تهران (پانا) : نماینده مسیحیان ارمنی حوزه جنوب در مجلس می گوید : اقلیت‌های دینی در ایران از آزادی و رفاه برخوردار هستند و در آرامش کامل زندگی می‌کنند.

کد مطلب: ۹۹۰۰۳۸
لینک کوتاه کپی شد
اقلیت‌های دینی در ایران از آزادی و رفاه کامل برخوردارند
به گزارش خانه ملت، ژرژیک آبرامیان در واکنش به اقدام وزارت امور خارجه آمریکا مبنی بر قرار دادن نام ایران در فهرست کشور‌های ناقض آزادی ادیان، گفت: اقلیت‌های دینی از جمله ارامنه در جمهوری اسلامی ایران در بهترین شرایط در جامعه و کشور زندگی می‌کنند و از تمام حقوق جمهوری اسلامی ایران بهره‌مند هستند.
نماینده مسیحیان ارمنی حوزه جنوب در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: ایالات متحده آمریکا، هیات حاکمه و در مجموع حاکمیت سلطه در جهان نسبت به ایران مغرضانه اظهارنظر می‌کنند و چنین اقدامی را می‌توان در قالب اعلامیه‌های سیاسی تعریف کرد که با هدف تشدید فشار به ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران انجام می‌شود.
آبرامیان تاکید کرد: چنین موضع‌گیری‌ها همانند زمانی است که در شورای امنیت می‌خواستند قطعنامه‌ای حقوق بشر علیه ایران به تصویب برسانند. زمانی که بسیاری از کشور‌ها مخالفت و تعداد زیادی هم در رأی‌گیری شرکت نکردند و تنها کشور‌هایی که ارتباط و هم پیمانی با نظام سلطه داشتند در راستای افزایش فشار با منطق دوگانه بینی و مغرضانه با قطعنامه موافقت کردند.
نماینده مسیحیان ارمنی حوزه جنوب کشور در مجلس دهم، گفت: چنین اعلامیه‌هایی اهداف سیاسی را دنبال می‌کند. این اقدامات، روند کاری هیات حاکمه آمریکا است، اما در صورتی که نظام سلطه و صهیونیست بین‌المللی توان داشتند قطعا از اهرم‌های فشار قوی‌تر علیه ملت ایران استفاده می‌کردند، اما تاکنون موفق نشده اند، زیرا استراتژی جمهوری اسلامی ایران امکان چنین هجمه‌هایی را از آنان گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار