مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین:

امتحانات نهایی در مدارس قزوین به هیچ عنوان لغو نمی شود

قزوین (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اعلام کرد: در صورت تعطیلی مدارس در این ایام به دلیل آلودگی هوا و غیره امتحانات نهایی مدارس لغو نمی شود.

کد مطلب: ۹۸۹۲۰۸
لینک کوتاه کپی شد
امتحانات نهایی در مدارس قزوین به هیچ عنوان لغو نمی شود

جلسه رؤسا و مدیران نواحی و مناطق ۱۴ گانه استان قزوین با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در سالن جلسات مجتمع رفاهی-آموزشی فرهنگیان قزوین برگزار شد.

خیرالله رحمانی در این جلسه اظهار کرد: تعیین تکلیف املاک مازاد و همچنین مستندسازی املاک آموزش و پرورش مورد پیگیری ویژه رؤسای آموزش و پرورش باشد.

وی افزود: در صورت تعطیلی مدارس در این ایام به دلیل آلودگی هوا و غیره امتحانات نهایی مدارس لغو نمی شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با تأکید بر ترویج فرهنگ نماز در بین دانش آموزان، خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ نماز، ایثار و شهادت از نیازهای ضروری و برنامه مهم تربیتی است.

رحمانی با تشریح ساحت های مورد تاکید در سند تحول، اظهار کرد : مهمترین برنامه و اولویت دارترین مسئله در آموزش و پرورش ، اجرایی نمودن سند تحول بنیادین است.

وی در مورد رتبه بندی فرهنگیان نیز گفت: روند اجرایی رتبه بندی فرهنگیان ، براساس دستورالعملی که طی هفته آینده به استان ها ابلاغ خواهد شد ، آغاز می شود.

این مسئول بیان کرد: با توجه به نزدیک شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی ، تحت هیچ شرایطی نباید آموزش و پرورش تحت تاثیر مسائل حزبی و جناحی شود.

وی ادامه داد: وظیفه و رسالت ما پیروی از بیانات مقام معظم رهبری و دعوت عموم مردم به حضور حداکثری است.

رحمانی تاکید کرد: ارتباط حسنه با ائمه جمعه در نواحی و مناطق و بهره گیری از ظرفیت این عزیزان همواره مورد پیگیری و تأکید مدیران آموزش و پرورش باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار