مشاور اجرایی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران:

نیروی انسانی دلسوز سرمایه اصلی کشور ماست

اسلامشهر(پانا) - مشاور اجرایی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران در دومین همایش تجلیل از رتبه های برترکنکور سراسری سال 98 آموزش و پرورش اسلامشهرگفت: هر کشوری سرمایه‌ای دارد و سرمایه اصلی کشور ما برخلاف تصور دیگران نفت و ذخایر معدنی نیست بلکه نیروی انسانی دلسوز است.

کد مطلب: ۹۸۷۶۱۹
لینک کوتاه کپی شد
نیروی انسانی دلسوز سرمایه اصلی کشور ماست

آمنه مغیثی ضمن تبریک به دانش‌آموزان برگزیده در آزمون سراسری سال 98 گفت: مفتخرم در جمعی فرهیخته حضور دارم که با خوش‌فکری از برگزیدگان و افرادی که با موفقیت به دانشگاه‌های کشور راه یافتند تجلیل می‌کنند و همچنین حامل پیام تبریک مدیرکل و شورای معاونین آموزش و پرورش شهرستانهای تهران برای شما هستم.

او با اشاره به این‌که تلاش کلیدواژه اصلی موفقیت در هر کاریست، ادامه داد: کسب نتایج قابل قبول در شهرستانهای تهران و شهرها و مناطق کمتر برخوردار علاوه بر تلاش خود دانش‌آموزان بیانگر زحمات دلسوزانه معلمان و دبیران آنهاست که با وجود تمام محرومیت‌ها و چالش‌ها با دارا بودن ظرفیت بالای علمی، برای انتقال آموخته‌ها از جان مایه می‌گذارند.

مشاور اجرایی مدیرکل در ادامه با تاکید بر اهمیت حاکم کردن فضای امیدواری و ایجاد انگیزه در کلاس‌های درس گفت: سومین نکته طلایی در موفقیت همین برانگیختن روح امید به پیروزی در دانش‌آموزان توسط معلمان است که به‌حق شایسته قدرشناسی هستند.

مغیثی در پایان گفت: در کل موفقیت دانش‌آموزان نتیجه مشارکت جمعی و کار تیمی است که برای تکرار چنین نتایج خوبی باید این مشارکت جمعی تداوم یافته و شایسته است دانش‌آموزان نیز به عنوان سرمایه‌های ناب انسانی به بدنه آموزش و پرورش بازگشته و راه را برای موفقیت دیگران هموار کنند.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار