مراسم تنفیذ احکام شهرداران مدارس نواحی پنجگانه تبریز

تبریز (پانا) - مراسم تنفیذ احکام شهرداران مدارس نواحی پنجگانه تبریز با حضور شهردار تبریز و مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی و مدیران نواحی پنجگانه، در سالن اجتماعات شهرداری تبریز برگزار شد.

کد مطلب: ۹۸۶۹۶۳
لینک کوتاه کپی شد
مراسم تنفیذ احکام شهرداران مدارس نواحی پنجگانه تبریز

جعفر پاشایی در این آیین گفت: ما دانش آموز مسئولیت پذیر می خواهیم و اکنون دستگاه تعلیم و تربیت نیازمند افرادی مسئولیت پذیر است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بین مربی و متربی فعل و انفعلاتی هست افزود: اگر مربیان انگیزه نداشته باشند دانش آموزان در مدارس هیچ انگیزه برای فعالیت فرهنگی نخواهند داشت.

جعفر پاشایی تصریح کرد: تبریز در زیبایی وتمیزی اول است و اگر هماهنگی بین بخشی اتفاق بیفتد کارهای بزرگی انجام می شود.تبریز شهری زنده و پویا است و نقش شهرداری در ارتقای زیبایی شهر، بزرگ است.

پاشایی با اشاره بر ضرورت وجود برنامه ریزی و مقررات گفت:باید رعایت مقررات را با آموزش شروع کنیم و این آموزش اگر از دانش آموزان شروع شود به فرهنگ تبدیل می شود.

وی با تاکید بر اهمیت بهداشت در مدرسه و در شهر ادامه داد: آموزش و پرورش و شهرداران با وجود گستردگی مسئولیت به تنهایی قادر نیستند در عرصه اجتماعی و فرهنگی فعالیت کنند بلکه تمام دستگاه ها بایستی با یکدلی و هماهنگی کمک و یاور یکدیگر باشند.

پاشایی ضمن اشاره به اهمیت وجود شهرداران مدارس گفت: نماد بیرونی و الگوی مشارکت جویی، مسئولیت پذیری ، ارتقای بهداشت محیط و سلامت جسمی و روانی دانش آموزان شهرداران مدارس هستند.


وی خاطرنشانکرد:وقتی تحتفشار هستید و کار و مشکلات از هرطرف روی سرتان خراب می شود فراموش نکنید که قرار است شما یک مدیر خلاق و نوآور باشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار