آیین تجلیل از مدیران و معلمان برتر تربیت بدنی آموزش و پرورش استان زنجان برگزار شد

زنجان (پانا) - آیین تجلیل از مدیران و معلمان برتر تربیت بدنی آموزش و پرورش استان زنجان با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل در سالن معلم شهید تجلی اداره کل برگزار گردید.

کد مطلب: ۹۸۶۵۸۸
لینک کوتاه کپی شد
آیین تجلیل از مدیران و معلمان برتر تربیت بدنی آموزش و پرورش استان زنجان  برگزار شد

ذبیح اله تاراسی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل، ضمن تقدیر از زحمات مدیران ومعلمان در اجرای فعالیت های ورزشی مدارس به ویژه معلمان بازنشسته این عرصه گفت: درس تربیت بدنی صرفا یک درس عادی نیست در این درس علاوه بر آموزش مهارت های حرکت ، مباحث تربیتی و پرورشی نیز به دانش آموز آموزش داده می شود.

تاراسی در ادامه افزود: به همان میزان که سواد نوشتن و خواندن برای دانش آموز نیاز است سواد حرکتی نیز برای دانش آموز مهم است چرا که برای سلامتی فردای جامعه باید از امروز ورزش دانش آموزان جدی گرفته شود.

وی با اشاره عدم انجام فعالیت های ورزشی در حیاط مدارس درماه های سرد سال تصریح کرد: با ایجاد فضای ورزشی در داخل ساختمان مدارس شرایط ورزش و فعالیت دانش آموزان را فراهم آوریم که ایجاد این بستر و عدم توقف فعالیت های بدنی دانش آموزان نشان از اهمیت ورزش در مدارس است.

این مقام مسئول همچنین اظهار داشت: ما اگر به مقوله ورزش اهمیت می دهیم به تبع آن سلامت آینده افراد تضمن خواهد شد که از تمامی دست اندار کاران حوزه ورزش می خواهم در ارتقای ورزش دانش آموزی یاری گر ما باشند.

تاراسی ضمن تاکید بر ارائه ایده ها و پیشنهادات سازنده برای توسعه فعالیت های ورزشی از سوی همکاران گفت: مدیران مدارس می توانند برای گسترش فعالیت های ورزشی از ظرفیت سایر دستگاه ها و انجمن اولیا و مربیان مدارس استفاده نمایند.

در این مراسم همچنین جمعی از معلمان تربیت بدنی انتقادات، نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص حوزه درس تربیت بدنی و مسابقات ورزشی ارائه نمودند.

شایان ذکر است در این مراسم از 78 نفر از مدیران و معلمان برتر تربیت بدنی آموزش و پرورش استان زنجان تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار