ویژه های انتظار در رادیو قزوین به مناسبت میلاد حضرت ولیعصر (عج)

خبرگزاری پانا: شبكه استانی صدای مركز قزوین به مناسبت میلاد حضرت ولیعصر (عج) همراه با منتظران حضرتش خواهد بود.

کد مطلب: ۹۷۹۹۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا، این ویژه برنامه ها با هدف گرامیداشت عید نیمه شعبان و ایجاد فضای شاد در خانواده ها از شبكه استانی صدای مركز قزوین پخش می شود.

ویژه برنامه " میلاد موعود " كه شامل بخش های مختلفی همچون اجرای موسیقی، منقبت خوانی، شعر و دكلمه خوانی، گزارش مردمی، گزارش ویژه، نمایش جشن های محلی و مسابقه پیامكی است به تهیه كنندگی آمنه پاكدامن به مدت 120 دقیقه در روز نیمه شعبان از ساعت 9 تا 11 از شبكه ی استانی صدای مركز قزوین پخش خواهد شد.

رادیو قزوین در شب نیمه شعبان نیز ویژه برنامه ای را برای عاشقان آن حضرت تدارك دیده است. شب نیمه شعبان از شبهایی است كه شیعیان آن را احیاء می دارند. ویژه برنامه «درانتظار صبح» مراسم ویژه ی این شب را برای مخاطبان پخش می كند.


این برنامه شامل بخش های مختلفی همچون ارتباط زنده با مسجد جمكران، پخش دعای جوشن كبیر، دعای كمیل، مراسم قرآن به سر گرفتن، گزارش مردمی و گزارش شب میلاد است كه از شبكه ی استانی صدای مركز قزوین پخش می شود.
ویژه برنامه «درانتظار صبح» با هدف معرفی مكتب انتظار در زندگی شیعیان، تبیین نقش منجی در هدایت و سعادت جامعه، تشریح زندگینامه ی حضرت ولیعصر و وظایف منتظران ظهور از شبكه ی استانی صدای مركز قزوین پخش خواهد شد.
شایان ذکر است، این ویژه برنامه به تهیه كنندگی اكرم السادات میری و رضا داداشی از ساعت 19 شب نیمه شعبان آغاز می شود و تا اذان صبح روز نیمه شعبان ادامه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار