مدیر كل آموزش و پرورش استان كردستان:

ارائه بیش از 30 هزار پروژه در جشنواره جابرین حیان توسط دانش آموزان کردستانی

خبرگزاری پانا: مدیر كل آموزش و پرورش كردستان از شركت 66 هزار دانش آموز دوره ابتدایی این استان با ارائه بیش از 30 هزار پروژه در جشنواره جابرین حیان در سال تحصیلی جاری خبر داد.

کد مطلب: ۹۷۷۳۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سالار عرفانی نسب مدیر کل آموزش و پرورش کردستان در گردهمایی مدیران و روسای آموزش و پرورش این استان كه در سنندج برگزار شد با اعلام این خبر اظهار داشت: این جشنواره در 4 مرحله با پوشش 50 درصدی دانش آموزان برگزار و در سال تحصیلی جاری بیش از 66 هزار نفر از دانش آموزان استان با ارائه 30 هزار پروژه شركت کردند كه از این میان 4 طرح استان به مرحله كشوری راه یافت.

صدیقه عبدالهی معاون آموزش ابتدایی اداره كل نیز در این نشست از رشد 28 درصدی شركت معلمان این دوره در جشنواره الگوهای برتر تدریس خبر داد و به تشریح اولویت های كاری این حوزه در سال جاری پرداخت.

وی جذب همه دانش آموزان لازم التعلیم و به صفر رساندن بی سوادی در سطح استان، توسعه نظام دوری و دوره ای، ساماندهی نیروی انسانی، فضاهای آموزشی و تجهیزات و تخصصی کردن دوره دوم ابتدایی با اولویت پایه های پنجم و ششم ابتدایی را از مهم ترین اولویت های كاری استان بر شمرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار