برگزاری جلسه آموزش حسابداری ویژه مدیران جدید الانتصاب آموزش وپرورش ناحیه دو شهر ری

شهر ری (پانا) - جلسه آموزش حسابداری ویژه مدیران جدید الانتصاب سال به همت معاون پشیبانی و توسعه مدیریت نیروی انسانی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه دو شهر ری برای بالا بردن دانش مالی این گروه از مدیران در اتاق شورای آموزش و پرورش منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۹۷۴۸۲۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه آموزش حسابداری ویژه مدیران جدید الانتصاب آموزش وپرورش ناحیه دو شهر ری

مظاهر کریم آبادی معاون پشیبانی و توسعه مدیریت نیروی انسانی آموزش و پرورش ناحیه دو شهر ری خطاب به مدیران اظهار داشت: این جلسه با هدف بالا بردن دانش مالی و افزایش توان کاری ومدیریت هرچه با کیفیت ترمخصوصا درمبحث مالی مدیران جدید الانتصاب مدارس برگزار شد.

او در ادامه در زمینه قوانین و مقررات امور مالی و امور اداری و حسابداری مدارس نکاتی را بیان نمود و درخصوص مطالب مهم و ضروری که کاربرد در امور اجرایی مدارس دارد به صورت تخصصی و به صورت مشروح به مدیران متذکر شد.

کریم آبادی افزود: این آموزش به گونه ای برنامه ریزی شد که مدیران یاد شده به طور مستقل بتوانند کار مالی مدرسه خود را انجام دهند و به محاسبات مالی آموزشگاه اشراف داشته باشند.

در ادامه هادی کمره ای،مسؤل حسابداری مدارس اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران و ناظر استان درقسمت مدارس،به تشریح کامل مسائل حسابداری پرداخت.

/خبرنگار:جواد تلطفی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار