افتتاح ۸ پروژه با سرمایه گذاری ۱۴۱۴ میلیارد ریالی در منطقه آزاد ارس با حضور مشاور رییس جمهور

تبریز (پانا) - 8 پروژه با سرمایه گذاری ۱۴۱۴ میلیارد ریالی در منطقه آزاد ارس با حضور مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور و استاندار آذربایجان‌شرقی افتتاح شد.

کد مطلب: ۹۷۴۶۲۵
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح ۸ پروژه با سرمایه گذاری ۱۴۱۴ میلیارد ریالی  در منطقه آزاد ارس  با حضور مشاور رییس جمهور

امروز پروژه های جدید منطقه آزاد ارس در بخش های صنعتی، کشاورزی، فرهنگی و گردشگری با حضور مرتضی بانک، مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، محمدرضا پورمحمدی، استاندار آذربایجان شرقی و محمد حسن نژاد، نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی افتتاح شدند.

افتتاح شرکت سبز طیف ارس
شرکت سبز طیف ارس تولید کننده انواع صیفی جات گلخانه ای به روش هیدروپونیک در منطقه آزاد ارس یکی از این طرح های افتتاح شده بود که با بهره برداری از این پروزه برای 18 نفر اشتغال ایجاد می شود.

این شرکت که با میزان سرمایه گذاری 25 میلیارد ریالی به بهر برداری رسیده است ظرفیت تولید سالیانه ۳۵۰ تن را دارد.


افتتاح شرکت اترک انرژی ارس
شرکت اترک انرژی گستر ارس تولید کننده انواع رله دیفرانسیل در منطقه آزاد ارس یکی دیگر از پروژه ها است که با میزان سرمایه گذاری ۳۰۱ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است و ظرفیت اشتغال برای 15 نفر را دارد.


افتتاح شرکت دیاموند آریا شیمی ارس
شرکت دیاموند آریا شیمی ارس تولید کننده انواع مایع پاک کننده چربی و شیشه پاک کن در منطقه آزاد ارس با میزان سرمایه گذاری: ۳۰۰ میلیارد ریالی و اشتغال برای50 نفر از دیگر پروژه های افتتاح شده امروز است.


افتتاح شرکت سامان گستر طبا مهر ارس
شرکت سامان گستر طبا مهر ارس تولید کننده انواع اینورتر منفصل از شبکه در منطقه آزاد ارس نیز با میزان سرمایه گذاری ۱۷۰ میلیارد ریالی و اشتغال 10 نفر به بهره برداری رسید.


افتتاح شرکت هامین تجارت ارس
شرکت هامین تجارت ارس تولید کننده انواع ظروف آشپزخانه در منطقه آزاد ارس نیز با سرمایه گذاری ۳۲۰ میلیارد ریالی و میزان اشتغال برای 14 نفر افتتاح شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار