اشتغال مستقیم 1000 نفر در شهرک گلخانه ای مغان

اردبیل (پانا) - استاندار اردبیل گفت: در شهرک گلخانه ای مغان بیش از یکهزار نفر بصورت مستقیم مشغول بکار می شوند یعنی برای هر هکتار ۷نفر شاغل می شوند.

کد مطلب: ۹۷۳۵۸۹
لینک کوتاه کپی شد
اشتغال مستقیم 1000 نفر در شهرک گلخانه ای مغان

اکبر بهنام جو اظهارکرد: به منظور کاهش بیکاری در منطقه حدود ۴۰۰هکتار از اراضی شهرک گلخانه ای زون یک به متقاضیان و سرمایه گذاران دارای اهلیت واگذار شده است.
او اضافه کرد: شهرک کشاورزی به مساحت ۱۵۰۰هکتار در ۸زون طراحی شده و ۱۱۰ هکتار نیز در حال اجراست و به زودی ۲۰ هکتارنیز واگذار می شود.
استاندار اردبیل گفت: در واگذاری اراضی کسانی که دارای سرمایه بیشتر بوده و دغدغه تسهیلات از بانکها ندارند باید در اولویت قرار گیرند.
بهنام جو تصریح کرد: با تفاهم نامه ای که با کشور آذربایجان منعقد شده، عملیات اجرایی اتصال ریلی در شهرستان پارس آباد به زودی آغاز می شود و محصولات گلخانه ای این شهرستان به کشورهای آسیای میانه و روسیه صادر می شود و همچنین ورود این محصولات به بازار کشور بر تنظیم قیمت ها تاثیر می گذارد.
او ادامه داد: زیرساخت های اساسی از قبیل برق، گاز و راه سازی با هدف تسریع در اجرای پروژه و راه اندازی به موقع طرح ها جز اولویت اصلی دولت است.
استاندار اردبیل اظهار کرد: باید در کنار این پتانسیل عظیم که در دشت مغان واقع شده، واحدهای تولیدی و صنایع تبدیلی نیز ایجاد شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار