مدیرکل بحران استان یزد: مدرسه کانون و محور مدیریت بحران درمحلات است

یزد(پانا) : "محمودشاکری شمسی" دردبیرستان ریحانه بهاباداز مدارس به عنوان کانون و محور مدیریت بحران در محلات یاد کرد و گفت : ازامروز مدارس ما به عنوان یک کانون امداد رسانی هستند و مدیران ومعلمان نیز مدیران بحران محلات بشمار می روند .

کد مطلب: ۹۷۱۶۳۸
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل بحران استان یزد: مدرسه کانون و محور مدیریت بحران درمحلات است

"شاکری شمسی " افزود: مانور امسال با همکاری بین محلات و مدارس برگزار شد و این شروع جریانی برای محوریت مدارس در بحث بحران ومدیریت آن است .

"شاکری " با اشاره به آمارهای زلزله ثبت شده در بهاباد گفت : بحران خبر نمی کند و مردم بهاباد باید برای مقابله با زلزله آمادگی داشته باشند وبرگزاری مراسم نمادین مانور زلزله در این شهرستان نیز بیانگر اهمیت این موضوع است .

"شاکری " با یادآوری اهمیت موضوع آموزش آحاد جامعه گفت: تفاهم نامه هایی با دستگاههای متولی برای امر آموزش منعقد شده است و انشاالله بحث آموزش رابه صورت جدی دنبال می کنیم.

وی از آتش نشانی ، هلال احمر ، اورژانس و نیروی انتظامی به عنوان دستگاههای مشارکت کننده در امر آموزش دانش آموزان قدردانی کرد و گفت : امروز دانش آموزان ما به صورت عملی آموخته های خود را نشان دادند.

ایشان با تاکید بر ضرورت کسب آمادگی در برابر حوادث طبیعی به ویژه زلزله گفت : قطعا افرادی می توانند از حوادث موفق خارج شوند که آمادگی های لازم را قبلا کسب و مدیریت بحران را جدی گرفته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار