استاندار کرمانشاه:

مشکلات جوانان را می توان با فرهنگ بسیجی حل کرد

کرمانشاه (پانا) - نشست ستاد ساماندهی امور جوانان به ریاست هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه و با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار، اعضاء ستاد و نمایندگان سازمان های مردم نهاد در سالن تدبیر استانداری برگزار شد.

کد مطلب: ۹۷۱۵۲۹
لینک کوتاه کپی شد
مشکلات جوانان را می توان با فرهنگ بسیجی حل کرد

هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در این نشست ضمن تبریک هفته بسیج به لزوم اهتمام جدی مسوولین برای رفع مشکلات جوانان تأکید کرد و گفت: نهادینه شدن فرهنگ بسیجی نتیجه تلاش جوانان متعهد، جهادی و انقلابی بود که در همه عرصه ها باخدمت رسانی به مردم راهگشا حل خیلی از مشکلات بودند و این مهم به عنوان الگوی کارجهادی مدنظر مسوولین قرارگیرد.

وی اظهار داشت: سالروز فرمان حکمیانه و تاریخی حضرت امام (ره) برای تشکیل بسیج، یادگاری ماندگار و پایدار است و به عنوان یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب بعد از دفاع مقدس با شاخص های مطلوبی مانندخداباوری، ولایت مداری و خودباوری دارای جایگاه ارزشمندی است. ضمنا هر جایی مشکلی در کشور وجود داشته بسیجیان با فرهنگ بسیجی به منظور رفع مشکل، پیشبرد اهداف و آرمان های انقلاب اهتمام جدی و عزم راسخ داشته اند که قابل تقدیر است.

مقام عالی دولت در استان هدف از برگزاری نشست های ستاد ساماندهی را ارائه برنامه عملیاتی برای رفع مشکلات و حل چالش های پیش روی جوانان ذکر کرد و تأکید داشت: جوانان عموما با مشکلاتی مانند اشتغال، مسکن و ازدواج روبروهستند و نیاز داریم برای برون رفت از وضعیت فعلی و حل مشکلات جوانان، این موضوعات را به سند تبدیل کنیم و در قالب این سند ضمن تبیین مشکلات و ارائه راهکارها تکالیف دستگاه های اجرایی را نیز مشخص نماییم.

استاندار کرمانشاه افزود: برای حل مشکلات جوانان نیازمند همدلی، هم افزایی و اهتمام جدی مسوولین و جوانان هستیم و انتظار داریم از نظرات جوانان در تدوین برنامه ها در کارگروه های تخصصی استفاده شود.

بازوند ادامه داد: ورزش و جوانان در توجه به بخش جوانان مانند حوزه های ورزش قهرمانی، همگانی و توسعه زیرساخت های ورزشی فعالیت نمایند و در این حوزه نیز توجه ویژه صورت گیرد و با رصد و سنجش ظرفیت دستگاه های اجرایی برنامه عملیاتی را نیز برای حل مشکلات ارائه کنند.

در این نشست نمایندگان سازمان مردم نهاد نیز طرح های پیشنهادی را در حوزه جوانان مطرح و فعالیت های اجرایی وعملیاتی تشریح شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار