مدیرکل میراث فرهنگی ،گردشگری و صنایع دستی استان کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد

یاسوج (پانا) - ، مراسم تودیع و معارفه مدیرکل میراث فرهنگی ،گردشگری و صنایع دستی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور اسکندری رئیس اداره استنان های وزارت گردشگری ، فریبا رحمان پور مشاور وزیر و به ریاست عزیز فیلی معاون عمرانی استاندار دیشب برگزار شد .

کد مطلب: ۹۷۱۱۵۱
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل میراث فرهنگی ،گردشگری و صنایع دستی استان کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد

در این مراسم ابتدا کلیپی از عملکرد ۶ ساله محمود باقری مدیرکل اسبق میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان برای حاضرین به نمایش گذاشته شد و سپس باقری طی سخنانی از عملکرد دوران مدیریت خود دفاع کرد .

باقری با بیان اینکه سمت ها مورثی نیست و قطعا وی آخرین مدیر تودیع شده نخواهد بود عنوان کرد : مسیر حرکت های انسان گاهی صعودی و گاهی نزولی است اما بهتر است که نقاط مثبت از آثار انسان ها زیاد باشد و برای اینکار باید سعی شود که موانع از سر راه انسان ها برداشته شود .

مدیرکل اسبق میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان گفت : افتخار می کنم در طول دوران ۶ سال مدیریت من به گواه همه از تمام ظرفیت های خودم و همکارانم استفاده کردم بسیاری از همکاران من در دیگر استان ها صاحب سمت شد برای من افتخار است که در زمان من لباس محلی و آهنگ محلی ثبت ملی شد .

وی ادامه داد : کسب رتبه برتر استان در شاخص های عمرانی ، اقتصاد مقاومتی حقوق شهروندی و اقامه نماز از دیگر عملکرد من طی این ۶ سال بود و من افتخار می کنم که در طول این دوره حتی یک پرونده تخلفاتی در اداره تحت نظر من رخ نداد .

در ادامه این جلسه عزیز فیلی معاون عمرانی استاندار و مدیر این مراسم ضمن خوش آمدگویی به مهمانان گفت : استان کهگیلویه و بویراحمد علیرغم ایکه یک درصد جمعیت و خاک کشور را شامل می شود اما در زمینه های تولید نفت و گاز ، منابع آبی ، جنگل دارای ظرفیت های بالقوه است .

فیلی روند طولانی دوران مدیریت محمود باقری را عجیب عنوان کرد و گفت : علیرغم اینکه این استان دارای حواشی بسیار است اما یک مدیر باید خیلی خوب باشد که ۴ سال در استان مدیریت کند و اینکه آقای باقری توانست ۶ سال مدیریت کند نشان از شایستگی های او دارد و از معاون محترم وزیر تقاضا دارم که از توانمندی ایشان در تهران استفاده کنید .

وی گفت : در همه جلسات توزیع اعتبارات اولویت اول ما توسعه گردشگری استان است که با هدف توسعه گردشگری به ایجاد اشتغال و معرفی استان کمک کنیم که این مهم به عنایت ویژه وزارت محترم گردشگری نیز وایسته است که توجه بیشتری در حوزه گردشکری به استان داشته باشند .

بعد از انجام مراسم تودیع و معارفه، مجید صفایی مدیرکل جدید میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان با ذکر این نکته که بدلیل کمی وقت بنا ندارد که برنامه های خود را در این مراسم عنوان کند گفت : باید تقدیر کند از مجمع نمایندگان استان و همچنین تقدیر ویژه ای از دکتر محمدعلی وکیلی که به حق یکی از سرمایه های ملی استان در سطح کشور هستند .

صفایی در ادامه از زحمات محمد باقری تقدیر کرد و گفت : سعی می کنم برخی از رفتارهای مدیریتی باقری را برای الگوی خودم قرار دهم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار