آسایش و امنیت جامعه به برکت وجود شهدا می باشد

کلات(پانا) - به مناسبت هفته بسیج ،مراسم یادواره شهدای دانش آموز و بزرگداشت یاد و خاطره ۳۶ هزار شهید دانش آموز در محل آموزشگاه شبانه روزی امام خمینی(ره) کلات برگزار شد .

کد مطلب: ۹۷۰۸۶۶
لینک کوتاه کپی شد
آسایش و امنیت جامعه به برکت وجود شهدا می باشد

رمضان پروانه مدیر دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان در ابتدای مراسم ضمن عرض خیر مقدم و تبریک هفته بسیج، وجود شهدا را باعث رونق نظام ،آسایش و امنیت دانست و گفت:جوانان ما در دوران دفاع مقدس با توکل و ایمان به خدا و بدون تکیه بر هیچ حکومت خارجی ،در مقابل تمام ابر قدرت های دنیا ایستادند و آگاهانه و با درک موقعیت در عرصه جبهه های حق علیه باطل حضور یافتند و اکنون زبان گویایی هستند که درس ایثار و شهادت را به جوانان و نوجوانانمان می آموزند.چرا که آنها از #جان خویش که برای ما بسیار عزیز است گذشتند و برای دفاع از حاکمیت اسلام و نظام و برای سیادت و سعادت ما به شهادت رسیدند.

رمضان پروانه در ادامه آسایش و امنیت جامعه را به برکت وجود شهدا دانست و بیان کرد : برای مقابله با هجمه و سلطه بیگانگان حضور جوانان در عرصه های فرهنگی و جهادی را لازم و ضروری است ،چرا که جنگ هنوز تمام نشده است ، و دشمنان نظام هر روز با شیوه های نوین در صدد ضربه زدن به نظام هستند ،پس شما جوانان برای مقابله با این هجمه ها و دسیسه ها بصیرت داشته باشید و با خودسازی علمی وارد میدان مبارزه شوید .

وی بر ترویج مسائل اخلاقی تاکید نمود و گفت:اگر اخلاق در جامعه رواج یابد گامهایی که بر می داریم به مقصد خواهد رسید.

پروانه در این مراسم گفت: آینده و مدیریت جامعه در دستان شما جوانان است ،با امید به آینده یاس و نا امیدی را از خود دور کنیم و برای رسیدن به اهداف و آینده مطلوب ،اهداف درستی را ترسیم کنیم.

مدیر آموزش و پرورش کلات رمز پیروزی را وحدت و همدلی ،همراه با همبستگی دانست و اظهار کرد :حضور و شرکت در یادواره ها و زنده نگه داشتن یاد شهدا نگاه جدیدی را در زندگی ما باز می کند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار