معاون سازمان صمت استان سمنان:

نمایشگاه یلدا در سمنان برپا می‌شود

سمنان (پانا) - معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: نمایشگاه یلدا به منظور کنترل و تنظیم بازار در آغاز فصل زمستان در سمنان برپا می شود.

کد مطلب: ۹۷۰۷۱۴
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه یلدا در سمنان برپا می‌شود

حمیدرضا مداح معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان، گفت: عرضه کالا با کیفیت و قیمت مناسب از مزایای برپایی نمایشگاه یلدا است و پیش از این نیز نمایشگاه صنایع دستی و سوغات در استان سمنان برپا شد.

وی ادامه داد: ساماندهی وانت‌بارهایی که در کنار خیابان‌های شهر اقدام به فروش می‌کنند ضرورتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد چرا که فروش به این شکل در واقع فرار مالیاتی و غیر رسمی شدن قیمت می‌شود.

معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ابراز داشت: اکنون موجودی استان در زمینه کالاهای اساسی کافی است و مشکلی وجود ندارد.

وی اضافه کرد: اکنون ۲ هزار حلقه لاستیک خودروهای سنگین در انبارهای استان انباشت شده و مشکلی در زمینه کمبود لاستیک به جز در سایزی خاص وجود ندارد و نامه‌نگاری برای رفع کمبود نیز انجام شده است.

مداح یادآور شد: لاستیک مربوط به خودروهای سبک به وفور در استان سمنان وجود دارد و مشکل و کمبودی در این زمینه وجود ندارد، اما واحدهای صنفی با توجه به ساز و کارهای تعریف شده برای شبکه عرضه لاستیک در تامین دچار مشکل هستند که این مشکل با ثبت تعاونی قابل حل است.

معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خاطرنشان کرد: واحدهای صنفی خرده فروشی لاستیک با ثبت تعاونی می‌توانند با برندهای داخلی و عاملان توزیع برای تامین لاستیک قرارداد امضا کنند و از این طریق مشکل خود را رفع کنند.

نشست ستاد تنظیم بازار استان سمنان به ریاست حشمت الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان و جمعی از مسئولان برگزار شد که در این نشست درباره تغییرات قیمت کالاهای مصرفی تبادل نظر و مقرر شد براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار استان گوشت قرمز بره در سراسر استان سمنان با قیمت یکسان به فروش برسد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار