طلاب یزدی می توانند تحصیل خودرا در سطح 4 حوزه دریزد ادامه دهند

یزد(پانا) - معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد گفت: طلاب می‌توانند پس از اتمام سطح 3 در شهر یزد به تحصیل خود ادامه دهند.

کد مطلب: ۹۷۰۵۶۰
لینک کوتاه کپی شد

"حجت‌ الاسلام سیدعباس حسینی‌پور" معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد از راه‌اندازی رسمی سطح ۴ خارج حوزوی برای این استان خبر داد و گفت: هم اکنون طلاب پس از اتمام سطح ۳ نیاز به هجرت به شهر مقدس قم نداشته و می‌توانند در شهر یزد به تحصیل خود ادامه دهند.

"حسینی پور" افزود: هم اکنون نیز حوزه علمیه استان یزد، حوزه‌ای فعال و پویا بوده و بر اساس رتبه بندی‌های کشوری این حوزه جز شش حوزه برتر کشور است.

معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد ادامه داد: از ابتدای بررسی دروس خارج شهرستان‌ها از سوی شورای عالی حوزه‌های علمیه، معاونت آموزش استان یزد نیز صوت و تقریر دروس خارج تعدادی از اساتید را برای ارزیابی و بررسی، آماده و به شورای عالی حوزه‌های علمیه ارسال کرد.

وی گفت: پس از پیگیری‌های فراوان مدیریت و معاونت آموزش استان، برخی از دروس خارج استان مورد تائید شورای عالی حوزه‌های علمیه قرار گرفت و مجوز برگزاری سطح ۴ به صورت رسمی برای حوزه علمیه استان یزد از سوی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور صادر شد.

"حسینی‌پور " افزود: از این پس طلاب پس از اتمام سطح ۳ نیاز به هجرت به شهر مقدس قم نداشته و می‌توانند در شهر یزد به تحصیل خود ادامه دهند.

ایشان ضمن تقدیر از مدیر استان، اساتید و همه بزرگوارانی که در به سرانجام رسیدن این امر مهم معاونت آموزش استان را یاری کردند، گفت: جزئیات دروس خارج و زمان برگزاری این دروس متعاقبا به اطلاع علاقه‌مندان خواهد رسید.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار