رئیس اداره امنیت ستادکل نیروهای مسلح دریزد:

بسیج حلال مشکلات و خنثی کننده توطئه هاست

یزد(پانا) - رئیس اداره امنیت ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم رزمایش اقتدار بسیجیان استان یزد با اشاره به آیه ی واعدولهم مااستطعتم من قوه گفت: با توجه به این آیه ی مبارک ما هرچه توان داریم باید بسیج کنیم تا جایی که به یک قدرت بازدارندگی برسیم و تا دشمن از این قدرت از ما بترسد.

کد مطلب: ۹۷۰۱۸۴
لینک کوتاه کپی شد
بسیج حلال مشکلات و خنثی کننده توطئه هاست

سردار عراقی افزود: براساس این آیه ی شریفه باید همچنان از انقلاب و آرمانهای آن دفاع کنیم چنانکه از اول انقلاب تا به امروز ثمره ی آن را دیدیم.
رئیس اداره امنیت ستادکل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: از اوایل انقلاب ما با توطئه هایی مواجه شدیم که امروز نیز در برخی از نقاط کشور شاهد این توطئه ها هستیم و این روحیه ی بسیجی و نیروهای بسیج بودند که توانستند این توطئه ها خنثی کنند.
سردار عراقی افزود: چهل سال از انقلاب گذشته و امروز هم شاهد حضور تکفیری هایی هستیم که در شمالغرب و جنوب شرق با جلیقه ی انتحاری به میدان می آیند تا دست به خرابکاری بزنند اما با هوشیاری بسیجیان نقشه ی شوم آنها نقش برآب می شود.
وی گفت: قدرت ایمان ، رهبری و بسیج و تدبیر نظامیان بود که جنگ هشت سال دفاع مقدس ساماندهی و هدایت شد و امروز نیز با وجود روحیه ی بسیجی توانستیم سوریه،عراق،یمن و لبنان و غزه را نجات دهیم و با این روحیه ی بسیجی می توان ظلم و ستم را از دنیا دور کرد.
رئیس اداره امنیت ستادکل نیروهای مسلح تصریح کرد: این بسیج است که در محلات مختلف توطئه ها را می شناسد و با هوشیاری قابل این ها می ایستد و اگر حضور بسیج نباشد کار مجموعه ی سپاه،نظامیان و دستگاه های امنیتی ناتمام خواهد ماند.
وی افزود: صهیونیست امروز با دیوار بتنی خود را محاصره کرده و می داند اگر خطایی ازش سر بزند نیروهای حزب الله با اقتدار و صلابت خود آنها را شکست می دهند.
سردار عراقی خاطرنشان کرد: امروز توان موشکی جمهوری اسلامی قادر است از کشور عراق عبور کند و در خاک سوریه به مقر داعش و النصره اصابت کند و این قدرت ها با وجود بسیجیان است که کسی جرات هم محوری با ما را ندارد و امروز نیز این بسیجیان با وجود فشارهای اقتصادی به میدان می آیند و برعلیه اغتشاشگران راهپیمایی می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار