برگزاری کمیته علمی-اجرایی طرح نماد در اداره کل شهر تهران

پانا (تهران) - کمیته پشتیبانی ائتلاف ملی نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان(طرح نماد) با حضور علیرضا کاظمی، معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش، شکوهی، مدیرکل مشاوره وزارت آموزش و پرورش و بابلی رییس اداره مشاوره اداره کل شهر تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۹۵۱۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کمیته علمی-اجرایی طرح نماد در اداره کل شهر تهران

مسعود شکوهی با اشاره به اینکه از اوایل سال 98تغییرات ساختاری آموزش و پرورش انجام شد ولی با این شرایط بازهم اقدامات خوبی از سوی کمیته پشتیبانی طرح نماد انجام شده است.

وی افزود: ضمن اینکه متولیان امر پیشگیری از آسیب های اجتماعی ما از حوزه تربیت بدنی به حوزه پرورشی واگذار شدند در نتیجه در تابستان امسال جلسات متعددی برگزار شد تا آشنایی های لازم انجام شود.

وی افزود: حمایت های وزیر کمک کرد کار بخوبی انجام شود و اقای کاظمی، معاون فرهنگی و پرورشی وزارت اموزش و پرورش هم حمایت کردند و ما 750مرکز داریم که تقریبا هشتاد درصد از مراکز ما به میز نماد مجهز شده و نیروی متخصص برای ارجاعات دارند. همچنین یک دوره آموزش میدانی طرح نماد آغاز شده که ادامه دارد و همه مناطق استان ها و 12نفر از هر استان آموزش می بینند که رییس اداره و معاون پرورشی هر استان هم حضور دارند و آموزش عملی می بینند.

شکوهی گفت: امیدواریم همه دستگاه ها در کنارهم کمک به اجرای بهتر این مهم داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار