اجرای طرح معلم آینده ساز در 180 مدرسه استان اردبیل

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل گفت: طرح معلم آینده ساز با همکاری بسیج و با هدف ایجاد مقابله با جنگ نرم ، ترویج روحیه انقلابی و کاهش آسیب های اجتماعی در 180 مدرسه استان اجرایی می شود.

کد مطلب: ۹۶۸۸۹۵
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح معلم آینده ساز در 180 مدرسه استان اردبیل

احمد ناصری در جلسه ستاد اعتلای بسیج فرهنگیان استان با بیان اینکه آینده کشور به دست معلمان است و تلاش آنان آینده ای مطمئن برای کشور ترسیم می کند، اظهار داشت: اجرای طرح معلم آینده در مدارس نیز گامی در راستای پررنگ کردم نقش معلمان در تعلیم و تربیت تمام ساحتی دانش آموزان است.

او با اشاره به تشکیل شورای 5 نفره در مدارس برای اجرای این طرح، تصریح کرد: طرح معلم آینده ساز از حیث اعتبار بخشی می تواند در شورای مدارس مطرح و جهت اجرا تصمیمات لازم اتخاذ شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان به پیشگیری از آسیب های اجتماعی بعنوان یکی از اهداف مهم در اجرای طرح معلم آینده ساز اشاره کرد و اظهار داشت: این مساله مورد تاکید مقام معطم رهبری می باشد که بحمدالله در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش استان اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است.

ناصری با عنوان اینکه مدارس محل تولید آسیب های اجتماعی نیست خاطر نشان ساخت: اجرای طرح هایی همچون " طرح نماد" در مدارس، کنتزل، مدیریت و تلاش برای پیشگیری از آسیب های موجود را امکان پذیر می سازد.

او همچنین با تاکید بر برگزاری دوره های توانمند سازی برای مدیران مدارس، گفت: از برگزاری دوره های توانمند سازی در زمان فعال مدارس خودداری شده و محتوای ارائه شده مورد مطالعه قرار گیرد.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه حضرت عباس (ع) استان نیز در این جلسه با بیان اینکه اجرای طرح معلم آینده ساز در راستای سند تحول بنیادین صورت می گیرد، گفت: این طرح در راستای ارتقا بصیرت دینی و سیاسی فرهنگیان برگزار می شود.

سید محمد لطیفی افزود: در گروه 5 نفره این طرح که در مدارس تشکیل خواهد شد، عمدتا چالش های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

او همچنین از حضور 580 نفر از مدیران مدارس، کانون بسیج فرهنگیان مناطق و نواحی در دوره های توانمند سازی این طرح خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار