امام جمعه فیروزکوه:آثار مبارزه با فساد اعتماد مردم نسبت به نظام است

فیروزکوه (پانا) - امام جمعه فیروزکوه درخطبه های نماز جمعه گفت: آثار و برکات مبارزه با فساد اقتصادی این است که مردم نسبت به نظام امیدوار می شوند و اعتماد پیدا می کنند.

کد مطلب: ۹۶۸۷۴۲
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه فیروزکوه:آثار مبارزه با فساد اعتماد مردم نسبت به نظام است

حجت الاسلام امیری ارجمند امام جمعه فیروزکوه در خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: برخورداری از تقوا مرهون انجام دستورات خداوند است و تقوا متاعی نیست که در جایی مانند جمعه بازار خریداری شود.

این مقام مسئول افزود: امروز بیشتر از زمانهای دیگر به پیامبر اسلام(ص) نیازمند هستیم، زیرا پیغمبر شخصیتی است که درسهای بسیار آموزنده ای به ما داده ویکی از آموزه‌های حضرت محمد(ص) دعوت به توحید بود و به فرموده امام راحل اگر انقلاب ما پیروز شد به خاطر "کَلِمَةِ التَّوْحِیدِ وَ تَوْحِیدِ الکَلِمَةِ" بود، همچنین امروز بیش از هر چیز دیگر نیازمندِ اخلاق (پیغمبر) هستیم، پیامبران آمدند تا ما انسان شویم و اخلاق را بیاموزیم، پس ما که پیرو امت پیامبر هستیم باید اخلاق نبوی داشته باشیم و دو امری که در اخلاق بسیار مطرح است بحث صداقت و امانت است.

حجت الاسلام امیری ارجمند تصریح کرد: امروز متولیان دین و فرهنگ وظیفه دارند جامعه را از آسیبها نجات دهند و بستر مناسبی را برای معنویت و اخلاق و دین داری آماده کنند.

او درباره آثار و برکات مبارزه با فساد گفت: در چله دوم انقلاب شاهد دستاوردهای بسیار خوبی در زمینه مبارزه با فساد و ایجاد عدالت اجتماعی در محور کوچکی به برکت مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) با انتخاب نماینده خود در دستگاه قوه قضائیه هستیم و این مبارزه با فساد از سوی این دستگاه یقیناً ظاهری به عنوان یک تاکتیک مطرح نیست بلکه به عنوان یکی از اصول دین ما است که رئیس قوه قضائیه در خصوص مبارزه با فساد گفت ،هر کسی که به هر جایی وصل باشد اهمیتی ندارد بلکه هویت نظام و عدالت اجتماعی برای ما مطرح است و ادامه داد تا آخرین لحظه و نفسی که داریم در مبارزه با فساد اقتصادی ذره ای درنگ نمی کنیم و این زمینه ای برای اقتصاد مقاومتی می شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه کار قوه قضائیه جلب اعتماد مردم است بیان داشت: آثار و برکات مبارزه با فساد اقتصادی این است که مردم نسبت به نظام امیدوار می شوند و اعتماد پیدا می کنندو یکی از شگردهای دشمن ایجاد تفرقه میان مردم و مسئولین است و فساد اقتصادی میان مردم و مسئولین فاصله ایجاد کرده است.

او درخصوص دستگیری سلطان فولاد که ۴۰۰۰ میلیارد تومان بدهکار بود اظهار داشت: بنده از سربازان گمنام نظام مقدس جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران و نیرو های عزیز اطلاعات قدردانی می کنم که هم سر شبکه آمد نیوز (روح الله زم) و هم سلطان فولاد را که فرار کرده بودند را دستگیر کردندو این قدرت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که هر جایی اراده کنند به هدف خود برای حفظ نظام برسند.

امام جمعه فیروزکوه افزود: این فسادها ساختاری نیست بلکه ممکن است بعضی‌ها جاهلانه و از روی شگرد های خلاف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که دستشان در دست دشمنان اسلام است این فساد ها را ایجاد می کنند.

خطیب نماز جمعه فیروزکوه درخصوص آغاز هفته بسیج گفت: مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) فرمودند ،جمهوری اسلامی ایران به برکت تفکر و حرکت بسیجی شکست ناپذیر استو تعدادی کثیری از مردم بالقوه بسیجی هستند و ما باید این حرکتی که توسط امام راحل آفریده شد و ما را به جلو هدایت کرد کُند نشود و همواره حرکت رو به جلو داشته باشیم و به سمت استکبار و استبداد نرویم.

این مقام مسئول درخصوص سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین بیان داشت: ای مردم بدانید فقط بنزین را گران کردند نه انرژیهای دیگرواین نکته هم که بر اساس تصمیم قوای سه گانه قبلاً تصویب شده بود و نخبگان اقتصادی به این نتیجه رسیدند که این امر اجرایی شودو اگر قاچاق بنزین صورت می گیرد به این دلیل است که ارزش بنزینِ ما بسیار کم میباشد و این نیازمندِ نظارت مستمر دولت است و ما انتظار داریم که دولت محترم با این وضعیت (گرانی بزنین) مانع گرانی اقلام دیگر شوند و دولت درخصوص منابعی که از این طریق کسب می کند شفاف سازی کند که مالیات را در راه اشتغال زایی و... صرف کرده است.

/خبرنگار: فاطمه شاه حسینی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار