کارشناس مسؤول امور بانوان آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

برگزاری نشست مشورتی بانوان شاغل در اداره کل آموزش و پرورش

کرمانشاه (پانا) - کارشناس مسؤول امور بانوان آموزش و پرورش استان کرمانشاه از برگزاری نشست مشورتی بانوان شاغل در اداره کل خبر داد.

کد مطلب: ۹۶۷۳۰۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست مشورتی بانوان شاغل در اداره کل آموزش و پرورش

فرشته عبدی کارشناس مسؤول امور بانوان ضمن عرض خیرمقدم و معرفی همکاران جدید اداری گزارش اجمالی از فعالیت‌ها و اقدامات این حوزه در سال گذشته را ارائه داد و گفت: از سال گذشته تاکنون تعداد بکارگیری و استقبال همکاران خانم در اداره کل و ادارات نواحی و مناطق بسیار چشمگیر بوده و در حال حاضر معاونت ابتدایی اداره کل و نواحی سه‌گانه شهر کرمانشاه، معاونت توسعه و پشتیبانی شهرستان گواور همچنین معاون نهضت سوادآموزی نیز از بانوان به‌کارگیری شده‌است.

وی افزود: در راستای سند تحول بنیادین دوره‌های آموزشی و پرورش طرح ملی ابلاغی به امور زنان، طرح‌های دانش‌افزایی برای بانوان فرهنگی با اولویت بانوان سرپرست خانوار در نواحی و مناطق استان برگزار می‌شود.

عبدی خاطرنشان ساخت: همه باهم باید تلاش کنیم تا اهمیت جایگاه بانوان در خانواده، جامعه و کشور نهادینه شود و در این راستا باید کارکردها، مطالعات و فعالیت‌های این حوزه را تقویت کنیم.

وی همچنین برنامه‌های مشترک معاونت تربیت بدنی دختران و امور بانوان در هفته سلامت را اعلام کرد.

حاضرین در نشست نیز به بیان مسائل مختلف در ارتباط با برگزاری کارگاه های سلامت، دوره‌های آموزشی و برنامه ورزش در هفته پرداختند و در پایان معارفه‌ی سرکار خانم رضوان‌مدنی به‌عنوان معاون ذیحسابی اداره کل آموزش و پرورش استان انجام شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار