ایجاد سامانه‌ای به منظور تشخیص عوامل مخرب و جلوگیری از ورود ویروس و بدافزار 

تهران (پانا) -سامانه‌ای به منظور تشخیص عوامل مخرب و جلوگیری از ورود ویروس و بدافزار ایجاد شده است که در ششمین نمایشگاه صنایع بومی پدافند غیرعامل معرفی شده است.

کد مطلب: ۹۶۷۰۸۴
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد سامانه‌ای به منظور تشخیص عوامل مخرب و جلوگیری از ورود ویروس و بدافزار 

غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل در ششمین نمایشگاه صنایع بومی پدافند غیر عامل از غرفه شرکت دانش‌بنیان موج آینده فرافن بازدید کرده و فریبرز نژاددادگر ، رئیس هیات مدیره شرکت دانش بنیان موج آینده فرافن، توضیحاتی پیرامون محصولا‌ت این شرکت به ایشان ارائه داد.

فریبرز نژاددادگر با بیان اینکه کیوسک دیدبان فرافن سامانه‌ای به منظور تشخیص عوامل مخرب و جلوگیری از ورود ویروس و بدافزار از محیط بیرون به درون سازمان‌ها و شبکه‌های ایزوله است، گفت: در قلب این محصول فن‌آوری ویروسپاد چندگانه فرافن قرار دارد که با استفاده از ضد ویروس‌های به روز و قدرتمند داخلی و بین‌المللی، هر فایل ورودی را بررسی کرده و در صورت یافتن هر گونه ویروس و بدافزار هشدارهای لازم را ارائه می‌ کند.

وی افزود: این محصول دارای امکان تعیین نوع استقرار متناسب برای هر سازمان و پشتیبانی از ضد ویروس‌های دلخواه مشتری است.

تکنولوژی‌های کمکی به کار رفته در این محصول شامل بررسی و تأیید پسوند فایل، بررسی فایل‌های فشرده و آرشیو و همچنین دریافت به‌روز رسانی‌ها به صورت آفلاین است.

همچنین رئیس هیات مدیره شرکت دانش بنیان موج آینده فرافن به سامانه ویروسپاد فرافن نیز اشاره کرده و گفت: ویروسپاد فرافن، بستری بر پایه Stream و چند موتوره است که در محدوده محافظت شده این چالش‌ها را از طریق یکپارچه‌سازی آنتی‌ویروس‌های متعدد برطرف می‌سازد. این رویکرد ترکیبی، باعث تشخیص سریع و موثرتر تهدیدهای احتمالی انواع فایل‌ها و ترافیک مبتنی بر IP می شود.

ویروسپاد فرافن، تهدیدهای پیشرفته هدف‌دار APT و بدافزارها را شناسایی و باعث کاهش خطر نشت اطلاعات از محیط امنیتی سازمان‌ها می‌ شود. همچنین این سامانه با قابلیت آنالیز گذشته‌نگر، تحلیل و بررسی در مورد رویدادهای پیش آمده را آسان‌تر می‌نو با این روش زمان و نحوه ورود بدافزارهای ناشناخته با استفاده از آنتی‌ویروس‌های معتبر دنیا در شبکه ردیابی می‌ شوند.

ششمین نمایشگاه صنایع بومی پدافند غیر عامل از امروز (هجدهم آبان ماه)به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاههای بین‌المللی تهران درحال برگزاری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار