ریاست بنیاد موعود استان تهران :معرفت صحیح انسان درخداشناسی ،خودشناسی وشناختن جریان نبوت وامامت میباشد

اسلامشهر(پانا) - ریاست بنیاد موعود استان تهران درمراسم افتتاح دفتر بنیاد مهدویت شهرستان اسلامشهر گفت:معرفت و شناخت امام عصر(عج) در بستن عهد سازنده است و معرفت حجت الهی راز ماندگاری و نجات از جاهلیت میباشد.

کد مطلب: ۹۶۶۸۳۱
لینک کوتاه کپی شد
ریاست بنیاد موعود استان تهران :معرفت صحیح انسان درخداشناسی ،خودشناسی وشناختن جریان نبوت وامامت میباشد

حجت الاسلام عباسعلی پورریاست بنیاد موعود استان تهران در همایش افتتاح دفتربنیادمهدویت درسالن اجتماعات دارالقرآن شهرداری اسلامشهر در سخنانی اظهار داشت:در دعای غیبت راههای معرفت و ماندگاری عهد با حضرت ولیعصر(عج) را به مانشان داده شده که معرفت صحیح انسان درخداشناسی،خودشناسی وشناختن جریان نبوت و امامت که از پیامبر اسلام شروع و به معرفت اولیاء الهی میرسد را شامل میگردد.

او در ادامه افزود:در دعای ندبه میخوانیم سخت است انسان همه چیز را ببیند و از محبت امام عصر (عج)خود محروم باشد و امام زمان(عج) به افرادی نیاز دارد که با خودسازی و دوری از گناه در مسیر بندگی خداوند متعال قرار گیرند.

ریاست بنیاد موعود استان تهران در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح تشکیل دفتر بنیاد مهدویت در کشور پرداخت و اذعان داشت: با پیشنهاد حجت الاسلام قرائتی در سال هفتاد و نه و تصویب مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج)در حوزه علمیه قم با تشکیل مرکز تخصصی و انتشارچهارصد عنوان کتاب درحوزه‌های گوناگون از جمله دانش آموزی در سال هشتاد و حضور کارشناسان برجسته در حال فعالیت میباشد.

او بیان داشت: در سال هشتاد و چهار نیز اردوگاه یاوران مهدی(عج) را در مسجد جمکران قم با شعار شعور مهدوی و شور جمکران و برگزاری اردوهای یک روزه راه اندازی کردیم .

حجت الاسلام عباسعلی پورتصریح کرد: بنیاد مهدویت در سراسر استانها و شهرستانها دفاتر دارد و دو هدف توسعه و ترویج فرهنگ مهدوی و پاسداری از اندیشه مهدویت را در شرایط امروزه جهانی را با برگزاری دوره های آموزشی معارف مهدویت،تربیت مدرس کودکان و نوجوانان ،تربیت طلاب را با اطلاع رسانی مناسب اجرا میکنیم.

سپس پس از اجرای برنامه تواشیح گروه رایت الهدی ،روحی مسئول دفتر بنیاد مهدویت در اسلامشهر به تشریح برنامه های آینده مرکز پرداخت.

در ادامه حجت الاسلام حمزه محمدی امام جمعه واوان و دبیر جبهه فرهنگی جنوب غرب استان تهران نیز در سخنانی با تاکید بر آموزش معارف مهدویت خاطر نشان کرد:انسان منتظر در این دوران با وجود جریانات نفاق میبایست باهوش و زیرک و جریان باشد،تا در زمره یار و یاور حضرت مهدی (عج) قرار بگیرد.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار