مدیرکل آموزش وپرورش سیستان و بلوچستان: پرداختن به مقوله ورزش و تربیت بدنی تحصیل و تهذیب نفس را به دنبال دارد

زاهدان (پانا) - مدیرکل آموزش وپرورش سیستان و بلوچستان معتقد است پرداختن به مقوله ورزش و تربیت بدنی، تحصیل و تهذیب نفس را به دنبال دارد.

کد مطلب: ۹۶۶۳۷۳
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش وپرورش سیستان و بلوچستان: پرداختن به مقوله ورزش و تربیت بدنی تحصیل و تهذیب نفس را به دنبال دارد

حمیدرضا رخشانی اظهار کرد: ورزش و تربیت بدنی را مهمترین مولفه در ایجاد نشاط و شادمانی و دوری از هرگونه کسالت و خمودگی دانست.

او ادامه داد: اگر بخواهیم از هرگونه ناهنجاری و آسیب‌های اجتماعی پیشگیری کنیم و در راه صحیح و مناسب افراد جامعه هدایت شوند باید موضوع ورزش و تربیت بدنی را مهم و جدی بگیریم.

مدیرکل آموزش وپرورش استان تصریح کرد: ورزش موجب تمرین زندگی گروهی و تقویت مهارت های مختلفی از جمله همزیستی و مشارکت فکری در بین افراد گروه می‌شود و افزایش اعتماد به نفس را در آنان به دنبال دارد.

اوبا بیان اینکه کار گروهی و تیمی و در جمع بودن افضل بر کارهای فردی است گفت: پرداختن به مقوله ورزش و تربیت بدنی تحصیل و تهذیب نفس را به دنبال دارد وتحصیل و تربیت بدون آسیب، مهم ترین هدف تربیت بدنی در آموزش و پرورش است.

رخشانی افزود: ساعت کلاس درس تربیت بدنی در مدارس از مهم ترین و دوست داشتنی ترین کلاس ها در بین دانش آموزان است زیرا بچه‌ها طالب شور و هیجان و نشاط هستند و باید انرژی مثبت دریافت کنند.

مدیرکل آموزش وپرورش استان فراهم کردن زمینه ایجاد نشاط و شادابی برای دانش آموزان را یکی از مهمترین اهداف نظام تعلیم و تربیت دانست که در سند تحول بنیادین نیز به خوبی به آن اشاره شده و بر اهمیت آن تاکید موکد شده است.
شایان ذکر است : با حضور رخشانی مدیرکل آموزش و پرورش استان و تحسیری مدیرعامل بیمه معلم کشور، زمین چمن مصنوعی دبستان والفجر ناحیه 2 زاهدان به مساحت 600متر مربع و با اعتباری بالغ بر 160 میلیون تومان با مشارکت بیمه معلم احداث شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار