متلاشی شدن ۲۰ باند سرقت در تهران بزرگ

تهران (پانا) - رئیس پلیس پایتخت گفت در مرحله ۳۰ ام طرح رعد ۲۰ باند بزرگ سرقت متلاشی شده است.

کد مطلب: ۹۶۶۳۰۰
لینک کوتاه کپی شد
متلاشی شدن ۲۰ باند سرقت در تهران بزرگ

به گزارش سایت پلیس، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت صبح امروز در سی امین طرح رعد پلیس پیشگیری پایتخت اظهار داشت: سی امین طرح رعد پلیس پیشگیری پایتخت با همکاری پلیس های تخصصی در تهران و همکاری دستگاه قضایی به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این مرحله از طرح رعد، ۳۷۶ حکم قضایی به مرحله اجرا گذاشته شد و ۷۶۷ نفر از سارقین، مالخران، موبایل قاپان، زورگیران، متجاوزان به عنف و غیره دستگیر شدند. در مجموع ۲۰ باند سارق در حوزه های مختلف را با همت همکارانمان در پلیس پایتخت متلاشی کردیم.

سردار رحیمی تصریح کرد: ۹ هزار و ۷۳۷ اموال مختلف که به سرقت رفته بود کشف شد که از این تعداد ۲۳۱ دستگاه خودرو و موتور سیکلت بوده است.

رئیس پلیس پایتخت یادآور شد: به هزار و ۲۰۶ پرونده سرقت رسیدگی کردیم که ۸۵ درصد از افرادی که اموالشان به سرقت رفته بود توانستند اموال مکشوفه را شناسایی کنند.

سردار رحیمی گفت: بالغ بر ۱۰.۵ میلیارد تومان ارزش اموال کشف شده تخمین زده شده است. ۳۸۵ نفر از تعداد افرادی که در سی امین طرح رعد دستگیر شده اند، دارای سابقه هستند و ۵۶ مجرم تحت تعقیب قضایی و افرادی که به مرخصی رفته بودند و به زندان ها برنگشته بودند، دستگیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: در این مرحله از طرح رعد در مجموع ۸ قبضه سلاح جنگی کشف شد و ۶۹۳ عدد انواع و اقسام مهمات جنگی و ۳۸ سلاح سرد کشف شد.

رئیس پلیس پایتخت ادامه داد: در این طرح ۳۱ قاچاقچی دستگیر و ارزش اموال قاچاق کشف شده از آنها حدود ۴ میلیارد تومان تخمین زده شد.

سردار رحیمی گفت: با به اجرا گذاشتن این مرحله از طرح رعد، کشف اموال مسروقه و دستگیری سارقان ۱۰ درصد افزایش داشته است و همچنین پایتخت در وقوع جرایم کاهش یک درصدی نسبت به مشابه سال قبل داشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار