سنجش آمادگی 10 مرکز حساس استان یزد در مانور همزمان پدافند غیرعامل

یزد(پانا)- در سومین روز از هفته پدافندغیرعامل ، آمادگی 10 مرکز مهم و حیاتی شهرستان های یزد ، میبد و اردکان در زمان قطع برق و شرایط اضطرار ؛ همزمان با مانور پدافند غیرعامل کل کشور سنجیده شد.

کد مطلب: ۹۶۶۲۰۰
لینک کوتاه کپی شد
سنجش آمادگی 10 مرکز حساس استان یزد در مانور همزمان پدافند غیرعامل

به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ، مهندس محمدحسین شریعتی نسب ، معاون بهره برداری این شرکت در اتاق مدیریت هشتمین مانور پدافند غیر عامل سراسری در یزد بر اجرای صحیح این مانور در زمان قطع برق 10 مرکز حساس استان نظارت کرد.

وی در حاشیه این مانور که به مدت یک ساعت به طول انجامید ، مصون سازی مراکز حساس استان در برابر تهدیدات احتمالی را لازم دانست و گفت : در سالهای اخیر اقدامات خوبی در زمینه پدافند غیرعامل حوزه صنعت برق و شرکت توزیع نیروی برق استان یزد انجام شده است.

این مسئول افزود: پدافند فنی و مهندسی با رویکرد مصون سازی صنعت در بخش سایبری ، جزء ضرورت هایی است که در حال حاضر در مرکز دیسپاچینگ یزد به دلیل کنترل هوشمند و گسترش اتوماسیون شدن شبکه ها در حال انجام و تحت مراقبت کارشناسان قرار دارد.

او انرژی برق را از جمله زیر ساخت های حیاتی کشور برشمرد و گفت: هدف از برگزاری رزمایش آمادگی مولد های اضطراری برق دستگاه های حساس ، افزایش قدرت مدیریت بحران برق است.

وی به روز رسانی تجهیزات برقی دیزل و آماده بودن مولدهای اضطراری مراکز حساس را به عنوان یک پدافند غیرعامل حائز اهمیت دانست و بر افزایش قدرت مدیریت بحران در این بخش تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار