روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه شبانکاره:

جلسه هماهنگی جهت برگزاری اجلاس نماز در منطقه شبانکاره برگزار شد

شبانکاره،بوشهر(پانا)_ جلسه هماهنگی جهت برگزاری اجلاس نماز در منطقه شبانکاره درمحل بخشداری برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۵۵۹۴
لینک کوتاه کپی شد
جلسه هماهنگی جهت برگزاری اجلاس نماز در منطقه شبانکاره  برگزار شد

جلسه هماهنگی جهت برگزاری اجلاس نماز در منطقه با حضور بخشدار محترم بخش شبانکاره، مسئول تبلیغات اسلامی در منطقه، معاون پرورشی و تربیت بدنی و کارشناسان پرورشی درمحل بخشداری شبانکاره برگزار شد.

در ابتدا معاون پرورشی و تربیت بدنی بیان داشت: اجلاس نماز در تاریخ 27 آبان با حضور دانش آموزان و فرهنگیان منطقه برگزار خواهد شد که ما درصدد هستیم با دعوت از کارشناسان دینی، گنجاندن برنامه های ویژه در خصوص نماز، با همکاری ستاد اقامه نماز در منطقه، ستاد تبلیغات اسلامی و سایر فعالان این عرصه در منطقه و مدارس برنامه ای درخور و در شان نماز برگزار نماییم.

سید علی محمدی اضافه کرد: فریضه نماز جزء واجبات دین است و ما باید اهمیت اقامه نماز در دین را به دانش آموزان خود بیاموزیم.

وی در ادامه ابراز داشت: برگزاری این اجلاس در منطقه می تواند به امر شناساندن و اهمیت اقامه نماز در دین اسلام وزندگی روزمره ما کمک بسزایی داشته باشد.

سپس مسئول تبلیغات اسلامی در مورد نماز گفت: نماز می تواند راهکاری مناسب برای جلوگیری از بروز آسیب های اجتماعی باشد زیرا طبق یک آمار 98 در صد از کسانی که در زندان ها به سر می برند اهل نماز نبوده اند.

حجت الاسلام طالبی افزود: نماز می تواند راه حلی برای برطرف شدن بسیار از مشکلات ما باشد زیرا با نماز شرم و حیا در برابر خداوند را می آموزیم و توکل بر حضرت حق تعالی را یاد می گیریم.

همچنین در این جلسه که به منظور ارائه و اجماع راهکارها و نظرات در جهت چگونگی برگزاری هر چه بهتر اجلاس نماز در منطقه برگزار شد هر کدام از شرکت کنندگان در جلسه در مورد موضوع جلسه نظرات و راهکارهایی پیشنهاد دادند که مورد توجه سایرین قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار